رده بندی تنیس روی میز جهان

صعود و سقوط عالمیان ها

جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام شد که در این بین نوشاد عالمیان با درخشش در مسابقات جهانی 7 پله صعود داشت.
کد خبر: ۵۶۵۰۳۸
صعود و سقوط عالمیان ها

فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده بندی بازیکنان جهان را در ماه می برای دومین بار اعلام کرد، این رده بندی به عنوان ماه ژوئن ثبت شده است. در این رده بندی و در صدر آن یک تغییر بوده که آن هم صعود یک پله ای ژانگ جیک چینی قهرمانی رقابت های پاریس از رده چهارم و به رتبه سوم جهان است. شوشین و مالونگ از چین همچنان رده‌های اول و دوم رنکینگ جهان را در اختیار دارند.

در رده بندی منتشر شده به جزء نیما عالمیان و مریم صامت، دیگر ورزشکاران اعزامی به پیکارهای جهانی پاریس صعود کردند.

*صعود 7 پله‌ای نوشاد عالمیان

نوشاد عالمیان که در رقابت‌های پاریس موفق شد با دو پیروزی در جدول حذفی مسابقات به جمع 32 بازیکن برتر دنیا صعود کند با کسب 54 امتیاز و 7 پله صعود به رده 44 جهان صعود کرد. پیروزی عالمیان مقابل سیلوا از پرتغال 6 امتیاز و آدریان ماتنت فرانسوی 28 امتیاز و امتیاز پاداش مسابقات به امتیازات او اضافه شد. عالمیان با باخت به وانگ هائو چینی تنها یک امتیاز از دست داد.

*نیما عالمیان سقوط کرد

نیماعالمیان در رقابت های پاریس با وجود صعود از مرحله گروهی و پیروزی مقابل تریایولت کانادایی که 10 امتیاز مثبت برای او به ارمغان آورد، به دلیل باخت مقابل اسلاتینسک از اسلونی 14 امتیاز از او کسر شد تا با 4 پله سقوط در مکان 282 جهان قرار بگیرد.

*بازگشت خوب احدی با 16 پله ارتقاء در رنکینگ

بازگشت مهران احدی به رقابت‌های بین المللی برای او 16 پله صعود و 22 امتیاز در پی داشت. احدی در پاریس با شکست سالم الحسن از کویت دو امتیاز و خالد عصار 24 امتیاز به دست آورد و باخت او به پلاتونوف از بلاروس 4 امتیاز از وی کسر کرد. مهران احدی هم اکنون در رتبه 329 جهان قرار گرفته است.

* 5 پله صعود برای طاهرخانی

حمیدرضا طاهرخانی که اولین مسابقات جهانی خود را تجربه می‌کرد موفق شد با پیروزی مقابل حریف کانادایی 32 امتیاز به امتیازات خود اضافه کند و با باخت به بروف روسی یک امتیاز از او کسر شود. طاهرخانی در رده بندی این ماه با 5 پله صعود در رده 630 جهان ایستاد.

در این رنکینگ دیگر بازیکنان کشورمان سقوط کردند. افشین نوروزی با 3 پله سقوط در جایگاه 298 ایستاد، محمدرضا اخلاق پسند با یک پله سقوط در مکان 301 جای گرفت و میدیا لطف الله نسبی و واحد مالمیری هر کدام با 6 پله سقوط رتبه‌های 424 و 439 جهان را به خود اختصاص دادند.

 

*صعود 10 پله‌ای شهسواری و و 24 رده‌ای عمرانی/صامت سقوط کرد

شهسواری نفر اول بانوان ایران در رنکینگ جهانی با 10 پله صعود رتبه 465 جهان را به خود اختصاص داد. وی با پیروزی مقابل لیدی ریوانو از کلمبیا 20 امتیاز بدست آورد و با باخت برابر سیون لی از سنگاپور 3 امتیاز از دست داد.

محجوبه عمرانی بازیکن مازندرانی تیم ملی بانوان با دو پیروزی ارزشمند مقابل مونتیرو از ونزوئلا 14 امتیاز و لووردیگ از جزیره گورنسی 32 امتیاز بر امتیازات خود افزود و شکست مقابل ال داولاتلی از مصر 4 امتیاز از وی کسر کرد تا با کسب 42 امتیاز مثبت و 24 پله صعود در مکان 514 جهان قرار بگیرد.

نفر چهارم ایران در رنکینگ بانوان جهان در پاریس موفق به صعود از گروه خود نشد. مریم صامت با شکست مقابل استرادا از گواتمالا 6 امتیاز از دست داد تا در رنکینگ جهان با 29 پله سقوط در رده 673 دنیا قرار بگیرد.

پریسا صمدی نفر سوم ایران در رده بندی جهان با 29 پله سقوط در رتبه 657 ایستاد و مهشید صامت نیز با 34 پله نزول به رده 807 رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها