رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر منصور ابراهیم‌زاده سرمربی پرسپولیس شود استفاده از مربیان پرسپولیسی در کادر فنی ایشان پررنگ تر خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۳۶۷۳
مالکی : برای انتخاب مایلی‌کهن فشاری از بالا وجود ندارد


 حسین مالکی که با تاخیر به نشست امروز بعدازظهر کمیته فنی پرسپولیس رسیده بود،  در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: ما تا جمعه شب چهار گزینه برای هدایت پرسپولیس مد نظر داشتیم. علی دایی، حمید درخشان، منصور ابراهیم‌زاده و محمد مایلی کهن. البته امروز دایی با رویانیان تماس تلفنی داشت و ایشان از حضور در پرسپولیس عذرخواهی کرد.

وی افزود: هر کدام از این چهار گزینه ویژگی و مزایای خاص خود را دارند. من باز هم تاکید می‌کنم اولویت اول ما این است که سرمربی باید پرسپولیسی باشد و تا جایی که امکان دارد در کادر فنی خود از مربیان پرسپولیسی استفاده کند چون پتانسیل داریم که از مربیان خودمان استفاده کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر در این خصوص به جمع‌بندی نرسیم گزینه بعدی ما یک مربی ایرانی خارج از مجموعه پرسپولیس خواهد بود. این گزینه در حال حاضر منصور ابراهیم زاده است. اگر ایشان سرمربی شود تاکید ما برای استفاده از مربیان پرسپولیسی در کادر فنی ایشان پررنگ‌تر خواهد بود.

مالکی در پایان در پاسخ به این سئوال که فشاری بالاتر از نهاد وزارت ورزش برای انتخاب محمد مایلی کهن تاکید دارد،به مهر گفت: من این موضوع را قبول ندارم. ما برای انتخاب سرمربی تحت فشار نیستیم. در حال جمع‌بندی و گرفتن نظرات پیشکسوتان باشگاه هستیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها