رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: کسانی عقده‌گشایی می‌کنند که شناسنامه‌شان برای ثبت‌نام در جیبشان است.
کد خبر: ۵۶۲۴۰۸
دادکان: عقده‌گشایی کار کسانی است که شناسنامه‌شان در جیبشان است!


 محمد دادکان  درباره اظهارات محمد علی‌آبادی مبنی بر اینکه محمد دادکان دنبال عقده‌گشایی است جوابش را نمی‌دهم گفت: من دنبال عقده‌گشایی نیستم شما دنبال این کار هستید که شناسنامه‌تان را در جیبتان می‌گذارید و هر جا که می‌روید ثبت‌نام می‌کنید. عقده‌گشایی متعلق به کسانی است که برای مجامع، فدراسیون‌ها، شورای شهر و غیره ثبت‌نام می‌کنند در واقع آنها کارشان عقده‌گشایی است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های علی‌آبادی مبنی بر اینکه او کفاشیان را جایگزین دادکان نکرده تاکید کرد: همه می‌دانند که این کار را خود آقای علی‌آبادی انجام داد. او می‌خواست رئیس فدراسیون شود و کفاشیان نایب رئیسش اما فیفا این اجازه را به او نمی‌داد.

دادکان ادامه داد: مردم ایران دادکان را خیلی خوب می‌شناسند وقتی حرفی می زند پای حرفش می‌ایستد و خوشبختانه همه مردم ایران می‌دانند که این کارها را برای فدراسیون فوتبال، علی‌آبادی انجام داد. آقای علی‌آبادی تو خودت کفاشیان را انتخاب کردی و حالا می‌گویی او مدیر ضعیفی است. باید تاکید کنم که کفاشیان به مراتب قوی‌تر از علی‌آبادی است.

وی به فارس گفت: امثال علی‌آبادی‌ها به جز اینکه وارد دولت شوند و پرستیژ دولتی بگیرند هیچ جایگاه دیگری ندارند. چنین افرادی وارد دولت می‌شوند و صاحب منصب می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها