پرافتخارترین مربی اهل کروات با طلایی پوشان به توافق نرسید

کرانچار رفت، امیر می آید؟

قلعه نویی و یک ماجرای تکراری؛

توهم توطئه یا دلیلی برای رفتن به سپاهان

سایت جام جم ورزشی / قلعه نویی زمزمه های جدایی خود را پیش از مسجل شدن قهرمانی استقلال در لیگ برتر آغاز کرده بود، یعنی زمانی که این تیم رقابت تنگاتنگ و پر استرسی با سپاهان برای تصاحب این عنوان داشت.
کد خبر: ۵۶۲۳۹۸
توهم توطئه یا دلیلی برای رفتن به سپاهان


به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ قلعه نویی که همیشه مورد انتقاد برخی از هواداران تیم و دیگر چهره های استقلالی قرار داشت زمانی دلخوری خود از این ماجرا را عنوان داشت که استقلال قهرمانی اش در لیگ را مسجل کرد. به محض قهرمانی استقلال در این دوره از رقابت های لیگ باز هم قلعه نویی همان حرف های همیشگی خود با همان ادبیات آشنا  بر زبان راند ، حرف هایی درباره توطئه ، دسیسه ، بدخواهی  و اینکه برخی نمی خواهند او در استقلال باشد. او از این گفت که بدخواهان او قدمتی طولانی برای کارشکنی در کارهای او دارند ،اما قلعه نویی همه این افشاگری ها را زمانی بر زبان آورد که استقلال دیگر قهرمان شده بود.

سرمربی آبی ها دلیل جدایی احتمالی خود از استقلال را تماشاگرانی می داند که همیشه علیه او توطئه کرده اند، اما هر چقدر هم که امیر بزرگ و بی همتا و ژنرال باشد باز هم نمی توان پذیرفت در شرایطی که هواداران با شعار «امیر با معرفت ، معذرت ، معذرت» از او عذرخواهی کرده اند او خود را از آنها بزرگ تر بداند و معذرت خواهی آنها را نپذیرد.

مشکل قلعه نویی توطئه نیست، شاید اصلا توطئه ای در کار نباشد، مشکل او بی پولی هم نیست، چون  هیچ تیمی هم  وضعیتی بهتر از استقلال ندارد، مشکل این است که او  برای جدایی از این تیم دنبال بهانه می گشت و چه بهانه ای بهتر از توهم توطئه و دسیسه؟! کرانچار  در آستانه جدایی از سپاهان است، چرا که با پیشنهاد 800 هزار دلاری که او داده معلوم است که سپاهان زیر بار عقد قرار داد جدید نمی رود . وقتی کرانچار از سپاهان برود مسئولان این باشگاه خیلی راحت به دنبال قلعه نویی می روند، مربی ای که از خیلی وقت پیش خود را برای گرفتن ژست های مختلف و حضور در سپاهان آماده کرده بود. بالاخره هر چه باشد سپاهان هم مانند استقلال تیم پرمهره و آینده داری است و خیلی به پربار شدن کارنامه مربیان کمک می کند. قلعه نویی در حال اجرا کردن سناریویی است که چند سال پیش هم اجرا شد، راستی سپاهان فصل آینده مثل خیلی دیگر از دوره های لیگ برتر مدعی قهرمانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها