3 برادر، زنان ربوده شده را در خانه‌اشان زندانی کرده بودند

پیدا شدن 3 زن پس از ۱۰ سال در آمریکا

پیدا شدن سه زن گمشده در آمریکا پس از ده سال بی‌خبری خانواده‌هایشان از آنها؛ به داستانی مرموز و جنجالی در این کشور تبدیل شده است. گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد این سه زن در ده سال گذشته توسط سه برادر در یک خانه زندانی شده بودند.
کد خبر: ۵۶۰۸۸۷

به گزارش مهر، نیروهای پلیس ایالت اوهایو توانسته‌اند این سه زن را که حدود یک دهه پیش به صورت ناگهانی ناپدید شده بودند، در خانه‌ای در شهر کلیولند پیدا کنند. «اِماندا بری» سال ۲۰۰۳ در شانزده سالگی ناپدید شد، «جینا دی جیزس» یک سال بعد در چهارده سالگی مفقود شد و خانواده «میشل نایت» هم از سال ۲۰۰۲ و زمانی که بیست ساله بود، از او بی‌خبر بوده‌اند.

سه برادر در رابطه با پرونده ربودن این افراد بازداشت شده‌اند. هنوز جزئیات ماجرا مشخص نیست اما مقام‌های محلی شهر کلیولند گفته‌اند این سه برادر اسپانیایی تبار هستند و یکی از آنها در محل پیدا شدن این سه زن زندگی می‌کرده است. خانواده این سه زن ده سال پس از مفقود شدن آنها اکنون در شوک به سر می‌برند و هنوز باورشان نمی‌شود آنها را سالم پیدا کرده‌اند. پدر و مادر این سه زن دیگر امیدی به دیدن دوباره فرزندانشان نداشتند. ماجرای پیدا شدن این سه زن از آنجا شروع شد که مردی یک زن بچه به بغل را دید که سراسیمه از خانه‌ای خارج شد و کمک می‌خواست. او فریاد می‌زد کمکم کنید فرار کنم. مدت‌هاست اینجا اسیرم. این مرد به «اماندا بری» کمک کرد از این خانه مخوف فرار کند و وقتی به جای امنی رسیدند، او از زندانی شدن دو زن دیگر در این خانه خبر داد. «اماندا بری» پس از فرار با پلیس تماس گرفت و با معرفی خود گفت: من ده سال است ربوده شده‌ام.

آخرین باری که «بری» با خانواده‌اش تماس گرفته بود، زمانی بود که به خواهرش زنگ زد تا بگوید از محل کارش به خانه برمی‌گردد؛ اما دیگر خبری از او نشد. «جینا دی جیزش» هم سال ۲۰۰۴ پس از تعطیل شدن مدرسه، در حال رفتن به خانه، ناپدید شده بود. این سه زن اکنون در بیمارستان به سر می‌برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها