رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه در سال گذشته 51 درصد جابه جایی مسافران وارد شده به کشور از سوی اتوبوس انجام شده است، گفت: در این مدت 390 هزار نفر توسط 37 هزار دستگاه وسیله‌ نقلیه مسافری از کشور خارج شدند که سهم اتوبوس 54 درصد بوده است.
کد خبر: ۵۵۷۷۵۲
خروج 390 هزار مسافر در سال 91

به گزارش مهر، شهریار افندی زاده در خصوص جابه جایی مسافران در سال گذشته توسط حمل و نقل جاده ای، اظهار کرد: در سال گذشته، 207 هزار نفر مسافر توسط 30 هزار دستگاه وسیله‌ نقلیه مسافری وارد کشور شدند که سهم اتوبوس از این جابجایی‌ها 51 درصد و سواری 49 درصد بوده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص خروج مسافران از کشور، تصریح کرد: در این مدت 390 هزار نفر توسط 37 هزار دستگاه وسیله‌ نقلیه مسافری از کشور خارج شدند که سهم اتوبوس 54 درصد و سواری 46 درصد بوده است.

وی با اشاره به بیشترین تردد وسایل‌نقلیه مسافری از مرزهای کشور، بیان کرد: بیشترین تردد از مرز بیله سوار با 24 درصد و دوغارون با 22 درصد انجام گرفته است.

افندی زاده با بیان اینکه از مجموع مسافرانی که به کشور وارد شدند، 143 هزار نفر خارجی و 128 هزار نفر ایرانی بودند، گفت: همچنین در این مدت 169 هزار نفر مسافر خارجی و 221 هزار نفر مسافر ایرانی از مرزها خارج شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها