حمایت 3۰ میلیون تومانی از نخبگان

معاون فناوری‌ و نوآوری معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور از حمایت ۳۰۰ میلیون ریالی از نخبگان حقیقی در استان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۴۸۷

به گزارش فارس، مجتبی خیام‌نکویی با اشاره به این‌که 20درصد اعتبارات معاونت علمی ‌و فناوری را به پارک و مرکز رشد اختصاص داده‌ایم، افزود: در سال 92 با وجود محدودیت اعتبار تلاش می‌کنیم این رقم کاهش پیدا نکند و به همین میزان از شرکت‌های مستقر در پارک و مراکز دانش‌بنیان حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در گذشته حمایت از نخبگان از سوی بنیاد ملی نخبگان صورت می‌گرفته است که امسال این روند سیر صعودی‌تری به خود می‌گیرد. بر این اساس از سوی معاونت علمی ‌و فناوری، اعتبار 300 میلیون ریالی در حمایت از نخبگان حقیقی و نخبگانی که ثبت شرکت کرده‌اند، خواهیم داشت.

خیام نکویی افزود: پارک‌های علم و فناوری استان‌ها می‌توانند نخبگانی را که ثبت شرکت کرده‌اند، برای دریافت این تسهیلات به معاونت علمی و فناوری معرفی کنند که سقف تسهیلات به شرکت‌های ثبت شده 600 تا 700 میلیون ریال با سود صفر درصد است.

وی جشنواره علم تا عمل را فرصتی دیگر برای شرکت‌هایی که به استفاده از تسهیلات معاونت علم و فناوری تمایل دارند، دانست و گفت: از منتخبان استانی و ملی شرکت‌‌کننده در جشنواره علم تا عمل از سقف صد تا 200 میلیون تومان در قالب تسهیلات صفر درصد حمایت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها