بیمه طلایی فرهنگیان تمدید شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تمدید قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان گفت: در قرارداد سال 92 علاوه بر تمدید خدمات سال گذشته بیمه طلایی، پوشش بیمه تکمیلی درمان برای 210 هزار نفر از کارکنان قراردادی و خانواده‌شان منعقد می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۷۰۶
بیمه طلایی فرهنگیان تمدید شد

به گزارش فارس، وحید کیارشی افزود: بیمه طلایی کارکنان آموزش و پرورش یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای بیمه‌ای کشور است که از سال 89 با مسئولیت شرکت بیمه ایران و با نظارت بیمه مرکزی شکل گرفت. این خدمت بیمه‌ای بیشتر خدمات درمانی همچون هزینه‌های بیمارستانی، تخصصی، سرپایی، پاراکلینیکی و دارویی را بدون سقف و همچنین خدمات دندانپزشکی و عینک را با محدودیت به فرهنگیان عرضه می‌کند.

وی تصریح کرد: یک میلیون و 900 هزار نفر از فرهنگیان شاغل به همراه افراد تحت تکفلشان تحت پوشش این بیمه هستند و از زمان برقرار شدن این خدمت، هزینه‌های درمانی فرهنگیان از 60 به 15 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته کیارشی، بیمه عمر مصوب برای 940 هزار نفر از کارکنان شاغل و 580 هزار نفر از بازنشستگان و همچنین پوشش بیمه عمر مکمل برای 450 هزار شاغل و 200 هزار بازنشسته آموزش و پرورش نیز تمدید خواهد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
دروغه آقا الكی دل ما فرنگی ها خوشه . به وعده هایی كه هرگز ....
رضایی
United States
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
با سلام من امروز برای بیمه طلایی به بیمه ایران مراجعه كردم ولی جواب ندادند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
۰
۰
وای به حال فرهنگی كه مستعمره شركتهای بیمه باشد البته این از بی توجهی مسئولین بیمه گزار میباشد نه از شركت بیمه گر چراكه آنان ازحق وحقوق فرهنگیان بدلایل نفع شخصی دفاع نمی كنند به گفته معاونت محترم وزیر حدود 1900000نفر درسال جاری تحت پوشش بیمه طلائی قرار می گیرند وحق بیمه سرانه هربیمه شده با نرخ جدید درماه 23000تومان می باشد ودر مدت 1سال فرهنگیان كشور عدد نجومی حدود524/400/000/000تومان خواهدشد بهتر است بجای اینكه هرسال این مبلغ را به شركت بیمه پرداخت كنند خود وزارت متبوع صندوق درمان فرهنگیان را مستقلا تشكیل دهد واین نیاز به كار كارشناسی دارد كه متاسفانه هیچكس به فكر آن نیست .وخود قرارداد هرسال كه می بند مفاد آن ایرادهای فراوانی دارد كه تاكنون از كارشناسان مربوطه نظرخواهی نشده است .
ن د
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
۰
۰
اصلابه دردنمیخوره
یك فرهنگی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
۰
۰
سلام خیلی از فرهنگیان از استانهای مختلف و استان قم سهم برگشتی توسط دستگاه مربوطه راپنج ماه است دریافت نكرده اند خواهشمند است شرایط امسال را واضح در بخشنامه ارسالی به مدارس مشخص نمایید كه آیا این سهم بیمه تاپایان برگشت داده می شود یا خیر یك پیشنهاد اینكه اصلا از ابتداء همان سهم مشخص شده كارمند رااز حسابش كسر نمایند تا نیازی به باز گرداندن نیمه كسرشده نباشد.
فاضلی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
۰
۰
سلام چرا حق بیمه چشم پزشكی ودندانپزشكی و عینك این همه كمه

نیازمندی ها