پزشک شماره 8 را تایید کرد

کریمی مقابل ملوان بازی می کند

چند روزی است که بحث مصدومیت سید جلال حسینی به سوژه اصل رسانه ها و به دل نگرانی اول هواداران سرخ تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۵۵۲۴۰
نگرانی سرخ ها از خداحافظی ناگهانی کریمی


از زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی، تیم پرسپولیس در بازی های حساس، تکنیک های خوبی را به کار می برد اما نامشخص بودن وضعیت مهره های کلیدی این تیم برای بازی های آینده تا حدودی این تیم را نگران کرده به طوری که در بازی های بزرگی مثل جدال با استقلال و داماش، خبر مصدومیت مهره های کلیدی و اما و اگر برای حضور این بازیکنان شنیده می شد و ظاهرا این سیستم مورد علاقه یحیی گل محمدی برای بهم زدن تمرکز حریفان پرسپولیس است.
حالا در آستانه حساس ترین جدال فصل 91-92 سرخ ها مقابل سپاهان آن هم در فینال جام حذفی خبر از مصدومیت ناگهانی سید جلال حسینی، مدافع توانمند و سابق سپاهان داده می شود. خبری که با مصاحبه سید جلال مشکوک تر هم شد. چراکه معمولا بازیکنان مصدوم حرفی از نرسیدن به بازیهای حساس را نمی زنند، حتی اگر این موضوع مسجل باشد، به نظر می آید از نظر یحیی، حسینی مناسب ترین گزینه برای گمراه کردن حریف اصفهانی به شمار می رود و باید دید تفکراتش در زمین جواب می دهد یا اینکه تیم سپاهان جام را با خود به اصفهان می برد.
**اتمام حجت رویانیان با گل محمدی
شرایط پرسپولیسی ها این روزها به شدت حساس است و این را رویانیان که در پست های قبل شرایط اینچنینی را زیاد تجربه کرده، بیشتر از هر کسی می داند.
بر اساس این گزارش، در تمرینات گذشته پرسپولیسی ها در درفشی فر، حضور مدیر عامل سرخ ها به علامت سوال بزرگی برای بازیکنان این تیم و خبرنگاران تبدیل شده مخصوصا اینکه حضور رویانیان همزمان با پایان تمرینات پرسپولیس و خروج بازیکنان از درفشی فر شد.
به نظر می رسد رویانیان در این جلسه از اهمیت بالای بازی فینال جام حذفی برای سرمربی تیمش گفته و به او گوشزد کرده که تنها قهرمانی پرسپولیس می تواند او و بازیکنان تیمش را از گزند انتقادها در امان نگه دارد. رویانیان با اشاره به طی کردن مسیر سخت پرسپولیس برای رسیدن به فینال، قهرمانی احتمال را دستاورد بزرگی برای یحیی خواند و به سرمربی تیمش این وعده را داد که با بالا بردن جام قهرمانی به بالای سر، برای فصل آتی هرآنچه خواست کادر فنی باشد را عملی خواهد کرد.

رویانیان به گل محمدی این وعده را داد که از همین حالا می تواند نیمکت سرخ در لیگ آینده را برای خودش بداند و سرمربی سرخ ها هم برای کسب جام، قول مساعدی به مدیرعامل تیمش داد.
**انتقاد بازیکنان از حریفان تدارکاتی
کادر فنی پرسپولیس از همین حالا برنامه های خود را برای فتح جام حذفی تدوین کرده است و حال آنها می دانند که تا قبل از مصاف با قهرمان فصل قبل لیگ برتر چه خواسته هایی از تمریناتشان دارند.
این گزارش حاکی است، پس از جلسات و رایزنی های مسئولان پرسپولیس با چند تیم لیگ برتری، مقرر شد که 2 تیم سایپا و پیکان پس از جدال لیگ برتر سرخ‌ها مقابل ملوان‌، حریف این تیم شوند البته پیش از این قرار بود فولاد خوزستان یکی از حریفان پرسپولیس باشد که بنابر دلایلی تیم پیکان جایگزین حریف اهواز شد.
البته این تصمیم کادر فنی اصلا به مزاق‌ بازیکنان پرسپولیس خوش نیامده است و آنها در تمرینات گشته بارها نارضایتی خود را به بازی با این حریفان اعلام کردند.
آنها بر این باورند که حریف تدارکاتی‌ باید از هر نظر مناسب یک بازی رسمی باشد و تیم‌ های پیکان و سایپا‌ هیچ شباهتی به سپاهان ندارند.هر چند کادر فنی پرسپولیس معتقد است برگزاری این 2 مسابقه صرفا جهت آمادگی و در شرایط مسابقه بودن بازیکنان است و آنها نمی‌خواهند با این 2 بازی راه‌های شکست دادن سپاهان را تمرین کنند.
** نگرانی هواداران از رفتن بی سر و صدای جادوگر
اینکه علی کریمی، طی چند سال گذشته و به خصوص پس از خداحافظی کریم باقری که محبوب ترین بازیکن سرخ بوده، موضوعی است غیر قابل کتمان.
در این گزارش آمده است، طی روزهای اخیر صحبت از خداحافظی کریمی پس از فینال جام حذفی دهان به دهان چرخیده و موجبات نگرانی هواداران سرخ را مهیا کرده است، ظاهراً خبرسازان معتقدند که کریمی قصد دارد بدون سر و صدا و برای عدم ایجاد حاشیه در تیم آن هم در آستانه جدال حساس مقابل سپاهان، پس از پایان بازی فینال از مستطیل سبز خداحافظی کند.
خیلی ها هم با پیش کشیدن بحث دوستی کریمی با کاپیتان کیا، این خداحافظی را بی ارتباط با رفتن همیشگی مهدوی کیا از دنیای فوتبال ندانستند و در این بین سکوت کریمی بر جدی بودن این شایعه افزوده است.
طی تمرینات گذشته هواداران با تجمع مقابل درب محل تمرین پرسپولیس، از بازیکن شماره هشت تیمشان راجع به این موضوع سؤال و جواب کرده اند که البته کریمی مثل همیشه سربسته و با سیاستی خاص پاسخگوی آن ها بود.
در همین راستا از باشگاه خبر می رسد که رویانیان نمی خواهد بگذارد کریمی برای فصل آتی پرسپولیس را تنها بگذارد و باید دید این اتفاق عمل می شود یا خیر‍؟
** اتحاد بی سابقه پیشکسوتان پرسپولیس
رسیدن پرسپولیس به فینال جام حذفی و قرار گرفتن این تیم در فاصله یک قدمی تا کسب سهمیه آسیایی مرهمی بود بر زخم هواداران سرخ که با نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر به وجود آمده بود.
بر اساس این گزارش، این روزها آرامش خاصی بر اردوی پرسپولیس حاکم است و همین موضوع سبب شده یحیی و شاگردانش بتوانند با خیالی آسوده تمرینات آماده سازی خودشان را پیگیری کنند.
یکی از عوامل آرامش پرسپولیسی ها در روزهای اخیر، کم شدن انتقاد پیشکسوتان پرشمار این تیم از شرایط سرخ ها در لیگ بود و جالب تر اینکه حالا در مصاحبه اکثر قدیمی ترهای پرسپولیسی نوعی اتحاد به چشم می خورد و تمام آن ها بر این باورند که پرسپولیس فاتح بی برو و برگرد جام حذفی خواهد بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ آنطور که یکی از عوامل باشگاه پرسپولیس می گوید: باشگاه برای روز بازی با سپاهان برنامه های خاصی را مد نظر دارد و می خواهد اکثر پیشکسوتان باشگاه را برای تماشای این بازی از نزدیک، به استادیوم آزادی دعوت کند تا انگیزه بازیکنان برای کسب جام قهرمانی بیشتر شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها