بکارگیری همیاران یگان ویژه ناجا در طرح کنترل ورزشگاه ها

فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بکارگیری پلیس افتخاری این یگان، در ماموریت های ورزشی و سالم سازی دریا در سال جدید، خبرداد.
کد خبر: ۵۵۴۲۷۲
بکارگیری همیاران یگان ویژه ناجا در طرح کنترل ورزشگاه ها

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسن کرمی با حضور در مراسم صبحگاه ستاد فرماندهی یگان های ویژه، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تمامی کارکنان و محبان آن بانوی بزرگوار گفت: خط ما، خط ولایت است و رستگاری در همراهی با ولایت بدست می آید.

وی افزود: عشق به ولایت و حرکت در مسیر آن تنها مسیری است که مجموعه یگان های ویژه در آن قدم بر می دارند و این از ویژگی های لازم برای اثبات پاسداری است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ضمن تاکید بر ارتقای توان عملیاتی و تجهیزات پلیسی در سال 92، اظهارداشت: در سال جدید تلاش داریم ضمن ارتقای همه جانبه در ابعاد گوناگون، نسبت به بکارگیری پلیس افتخاری در ماموریت های ورزشی و سالم سازی دریا با استفاده از تجهیزات نوین اقدام کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس افتخاری در سطح یگان های ویژه با تدابیر سردار احمدی مقدم فرماندهی محترم نیروی انتظامی، تشکیل و آغاز بکار کرد، خاطرنشان کرد: نوع ماموریت های یگان ویژه در حوزه های کنترل فضای ورزشگاه ها در استان هایی که دارای لیگ برتر فوتبال هستند و همچنین ماموریت سالم سازی دریا در چهار استان کشور، مجموعه یگان را برآن داشت تا با استفاده از روش های نوین در این ماموریت ها از ظرفیت همیاران یگان ویژه استفاده کند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در حال حاضر یگان های ویژه ناجا از آمادگی مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: یگان های ویژه با برنامه ریزی های دقیق و بررسی شده در سطح علمی، یکی از آماده ترین واحدهای کشور برای اجرای ماموریت ها است بگونه ای که آمادگی 24ساعته دارد.

وی با اشاره به اینکه یگان های ویژه، واحد آماده نیروی انتظامی است، اذعان داشت: موضوع امداد رسانی در مواقع بروز بحران ها و حوادث طبیعی مانند زلزله از دیگر فعالیت های چشمگیری بود که نمونه اخیر آن در استان های آذربایجان شرقی و بوشهر به منصه ظهور رسید.

فرمانده یگان های ویژه ناجا افزود: یگان ویژه با بکارگیری زبده ترین کارکنان در سطح مجموعه پلیس، بدنبال انجام آموزش های علمی و عملی مستمر است .

سردار کرمی تصریح کرد: تاکتیک های کنترل بحران ها، کمک های اولیه، امداد رسانی، اسکی، چتر بازی، رانندگی تخصصی با خودرو و موتور سیکلت و در کنار آن رعایت اصول اخلاقی، حقوق شهروندان در هنگام اجرای ماموریت ها، آمادگی تکنیکی، تاکتیکی و رزمی، سرعت عمل، قدرت تحرک و جابجایی، افزایش ظرفیت و توانمندی بالقوه و بالفعل در انجام ماموریت ها، بهره مندی از فناوری و تجهیزات جدید و پیشرفته ، قابلیت انعطاف، صبر و خویشتن داری در حوادث، شجاعت، اقتدار، از خود گذشتگی و مقابله با بحران ها با حداقل خسارت جانی و مالی از آموزش های مهم این یگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها