مشاور حقوقی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از رایزنی با همکاران اروپایی خودمان، تا 2 هفته دیگر در لایحه‌ای جواب ژوزه را می‌دهیم.
کد خبر: ۵۵۳۸۵۸
شکری: مشکل قطبی به پرسپولیس و فدراسیون ربطی ندارد


مصطفی شکری ابتدا در خصوص آخرین اقدامات درباره شکایت مانوئل ژوزه از این باشگاه اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و برنامه‌ریزی‌ای که برای این پرونده داریم در حال گفت‌وگو با همکاران اروپایی خود هستیم. چون آنها نیز پرونده‌های مشابهی شبیه این موضوع داشته‌اند تا در پایان در لایحه‌ای ظرف 2 هفته آینده جواب ژوزه را بدهیم. لایحه ما باید جامع و کامل باشد.
وی در خصوص پرونده دایی نیز گفت: به نظر می‌رسد باید با دعوت کمیته انضباطی مجددا طرفین در جلسه‌ای با یکدیگر شرکت کنند.
شکری درخصوص پرونده وینگادا تاکید کرد: ما باید تا پایان آوریل پول وینگادا را بدهیم اما متاسفانه طی ایمیلی که به من رسیده هنوز قسط اول که بالغ بر 130 هزار دلار است به دست وینگادا نرسیده که باید سعی کنیم هر چه سریعتر علی‌رغم مشکلات، این انتقال انجام شود تا دچار مشکل نشویم.
وی در خصوص پرونده افشین قطبی در خصوص مالیاتش تصریح کرد: به نظر من افشین قطبی خودش باید دنبال مالیاتش باشد. شاید در آن زمان ایشان 2 یا 3 قرارداد داشت. پس خودش باید تکلیف خودش را روشن می‌کرد. باشگاه پرسپولیس مالیات تکمیلی این مربی را که 5 درصد از مبلغ قراردادش است پذیرفته اما کل مالیات او را خیر.
مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس به مهر گفت:او اگر خودش به اداره دارایی می‌رفت با توجه به مبلغ قراردادش قطعا مشمول جریمه هم نمی‌شد و الان مشکل او نه به ما ربط دارد و نه به فدراسیون. چون همه چیز در قراردادها مشخص است. به نظرم هر روزی که او دیرتر وارد عمل شود باز هم دچار مشکل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها