دفاع رضازاده از سرمربی اش

ملی‌پوشان وزنه‌برداری تا قبل از باقری مدال نمی‌گرفتند

ملی‌پوشان نمی‌توانند با ۱۵۰ کیلو وزن به اردوی تیم ملی بیایند و ۳۰ کیلو کمتر از جوانان وزنه بزنند.
کد خبر: ۵۵۳۱۳۴
ملی‌پوشان وزنه‌برداری تا قبل از باقری مدال نمی‌گرفتند

حسین رضازاده در گفت و گو با  فارس، در خصوص واکنش ملی‌پوشان وزنه‌برداری به انتقادات کوروش باقری گفت: نمی‌دانم چرا چنین حرف‌هایی از سوی ملی‌پوشان المپیکی وزنه‌برداری مبنی بر بی احترامی کوروش باقری مطرح شده است. البته جای نگرانی نیست. معتقدم برخی افراد هستند که این نفرات را تحریک می‌کنند تا چنین صحبت‌هایی را مطرح کنند.

وی ادامه داد: سخت‌گیری که باقری می‌کند به خاطر خود ورزشکاران است. همین سخت‌گیری، نظم، انضباط و دیسیپلین اردوها و شخص باقری باعث شد تا این نفرات مدال بگیرند. چرا آنها قبل از کوروش باقری، نمی‌توانستند مدال بگیرند؟ بنابراین هر سخت‌گیری که می‌کند به خاطر خود آنها است.

رضازاده تصریح کرد: با 100 یا 150 کیلوگرم نمی‌توان به اردو آمد، ضمن اینکه کوروش اعلام کرده درهای تیم ملی باز است و هر زمان المپیکی‌ها 80 درصد آماده شدند، می‌توانند به اردو برگردند. در حال حاضر برای خودشان بد است که در کنار جوانان تمرین کرده و از آنها بیست تا سی کیلو کمتر وزنه بزنند.

وی با بیان اینکه ورزشکار باید اخلاق داشته باشد و به مربی‌اش احترام بگذارد، یادآور شد: آنها نباید این طور مصاحبه می‌کردند و باید پیش خود من می‌آمدند و این انتقادات را مطرح می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها