درخواست کمک از قطر و امارات برای شکایت از استقلال؛

الهلال از استقلال به AFC و فیفا شکایت کرد

یک روزنامه عربستانی باارائه گزارشی از دیدار دیشب تیم های استقلال ایران و الهلال در ورزشگاه آزادی تهران نوشت: محرومیت در انتظار تیم استقلال ایران است.
کد خبر: ۵۵۳۰۹۲
روزنامه عربستانی : استقلال ایران محروم می شود


روزنامه ˈالریاضˈ عربستان سعودی روز چهارشنبه با اشاره به دیدار تیم های استقلال و الهلال در ورزشگاه آزادی اضافه کرد: در این دیدار بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال الهلال با پرتاب ترقه و مواد آتش زا مورد حمله تماشاگران قرار گرفتند.
این روزنامه اضافه کرد:کاروان الهلال عربستان در بدو ورودبه فرودگاه تهران به مدت چهار ساعت معطل شد.
الریاض ادامه داد:این آزارها در ورزشگاه آزادی نیز ادامه داشت و پرتاب ترقه از سوی تماشاگران استقلال ایران موجب نگرانی ناظر قطری و داور سنگاپوری این دیدار شد.
به نوشته این روزنامه، ناظر و داور مسابقه، بازی را برای دقایق کوتاهی متوقف کردند تااز پرتاب مواد محترقه برای بار دیگر جلوگیری شود.
الریاض افزود:انتظارمی رودکنفدراسیون فوتبال آسیا تیم استقلال ایران را به دلیل رفتار تماشاگرانش با محرومیت مواجه کند.
شبکه ورزشی یورو اسپورت نیز در گزارشی از این دیدار اضافه کرد:ˈراشد الدسریˈ ناظر قطری این دیدار بسیاری از اتفاقات این بازی از جمله پرتاب مواد محترقه و آتش زا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش کرده است.
به گزارش ایرنا؛ این شبکه ورزشی با اشاره به اینکه الدوسری ناظر مسابقه متوقف شدن بازی به دلیل پرتاب مواد محترقه به سوی داوردوم این دیدار و بازیکنان الهلال را در گزارش خود لحاظ کرده است ، افزود: به نظر می رسد تیم استقلال ایران به دلیل رفتار تماشاگرانش در این دیدار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه مالی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها