به رغم انتصاب دبیرجدید کمیته فنی؛

زارع پور هیچ تغییری نکرده است

دبیر سابق کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ از این که پس از یک وقفه دو ساله دبیری جدید برای این تشکیلات معرفی شد ، ابراز خرسندی کرد.
کد خبر: ۵۵۲۷۷۳
زارع پور هیچ تغییری نکرده است

ˈ محمود نظریˈ اظهارداشت:از انتخاب دبیر جدید کمیته فنی پس از دو سال بسیار خوشحالم. بالاخره ˈمحمد زارع پورˈ رییس فدراسیون جرات به خرج داد و ببرای کمیته فنی دبیر منصوب کرد.
وی افزود:همین که پس از گذشت این زمان طولانی یک نفر به عنوان دبیر در کمیته فنی منصوب شده افتخاری است که نصیب پینگ پنگی ها شده است. برای ˈابراهیم علیدخت ˈ در این پست آرزوی موفقیت می کنم.
دبیرسابق کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ با بیان اینکه ˈ با این انتخاب مشخص شدهنوز در نگرش و رفتارهای مدیریتی زارع پور هیچ تغییری ایجاد نشده استˈ ، تصریح کرد:زارع پور هنوز هم با همان شکل سابق و با همان ایده های خود یعنی ˈطرد حداکثری و جذب حداقلیˈ به فکر مدیریت در این رشته ورزشی است.
به گفته وی پینگ پنگی ها دیگر به این تغییرات عادت کرده اند چرا که درسه سال و نیم مدیریت زارع پور شاهد این تغییرات بوده اند و از این پس هم خواهند بود.
نظری دراین خصوص به تعویض مکرر مربیان تیم ملی پینگ پنگ اشاره کرد و افزود: یکی از پست هایی که در این مدت دچار تغییرات زیاد شد مربیگری در تیم ملی بود.
وی خاطرنشان کرد: در طول این مدت 4 مربی داخلی فواد کاسب،مهرداد بابادیوند،احمد جعفری پورو ابراهیم علیدخت و بیش از چندین مربی خارجی درکمپ های اشلاگر و غیره نامزد مربیگری تیم ملی شدند و سکان هدایت آن را در دست گرفتند.
نظری گفت: به جز نوشاد عالمیان این تغییرات باعث شده سایر ملی پوش به رتبه ای که در 5 تا 6 سال پیش داشته اند باز گردند.
دبیرسابق کمیته فنی فدارسیون پینگ پنگ درباره انتخاب ابراهیم علیدخت به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نیز  به ایسنا گفت:علیدخت سال هاست از رقابت های بین المللی و جهانی دوربوده و انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی درآستانه مسابقات جهانی فرانسه غیر منطقی است.
ابراهیم علیدخت روز گذشته از سوی رییس فدارسیون پینگ پنگ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ودبیر کمیته فنی منصوب شد که این انتصاب واکنش های خانواده پینگ پنگ را به دنبال خود داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها