فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر معروف به «نامردها» و کشف هشت کیلوگرم هروئین در منطقه مرکزی شهرستان ورامین خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۹۶۶

به گزارش مهر، سرهنگ فتحی در این باره گفت: در پی اطلاعاتی مبنی بر فعالیت گسترده یک باند عمده تهیه و توزیع مواد مخدر معروف به «نامردها» در منطقه مرکزی شهرستان ورامین، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات نشان داد، اعضای باند پس از تهیه مقادیر قابل توجهی هروئین از استان‌های غربی کشور و بارگیری محموله در یک دستگاه خودروی 405 در مسیر ورامین در حرکت هستند.

وی خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده، مسیر تردد قاچاقچیان کنترل شد و اکیپ‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد ورامین و کلانتری 18 قرچک با ایجاد ایست و بازرسی در پلیس راه قرچک، ساعت 3 بامداد روز گذشته خودروی موردنظر را شناسایی و طی درگیری مسلحانه آن را متوقف کردند. فتحی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو هشت کیلوگرم هروئین که به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: پس از کشف محموله قاچاق موادمخدر، فرمانده شهرستان همراه ماموران کلانتری‌های 11، 12 و 18 طی عملیات منسجم، محل اختفای سرکرده اصلی باند را محاصره و او را همراه دو نفر دیگر از همدستانش به نام‌های «زکیه» و «علی‌اکبر» دستگیر کردند.وی یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 631 میلیون و 500 هزار ریال پول خرید و فروش مواد مخدر، یک قبضه قمه، یک دستگاه دوربین مدار بسته، مقادیری نایلون مخصوص بسته‌بندی هروئین، یک دستگاه پژو 206 صفر کیلومتر و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به متهمان کشف و توقیف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها