سردبیر کوی نشاط رادیو ایران از احیای موسیقی «نوروزنامه» در این ویژه‌برنامه خبر داد و گفت: کوی نشاط برای نوروز 92 بیش از هزار دقیقه برنامه در نظر گرفته است.
کد خبر: ۵۴۹۹۰۴

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، امیرعباس اشرف تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «کوی نشاط» با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه‌های نوروزی «کوی نشاط» با بیش از هزار دقیقه، در قالب 9 برنامه که در طول تعطیلات نوروز از ساعت 9 تا 11 صبح پخش خواهد شد، شامل نمایش‌های کوتاه طنز و ترانه‌ها و موسیقی‌های شاد است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: همه ما تحویل سال نو را با شنیدن صدای توپ یا شنیدن نوای سرنا به یاد می‌آوریم؛ این نوا که هر ساله بسیاری از مردم ایران در پای سفره هفت سین آن را می‌شنوند، موسیقی «نوروزنامه» نام دارد و در دستگاه چهارگاه موسیقی ایرانی، حدود 25 سال پیش در تهران ضبط شد. در ویژه برنامه‌های نوروزی «کوی نشاط» این قطعه توسط فرهاد و داوود حدادی اجرا و در استودیوی «کوی نشاط» ضبط شده است.

اشرف، قطعات نمایشی طنز را شامل قصه‌گویی طنز و نمایش‌های عیددیدنی و خانه‌تکانی دانست و افزود: با توجه به حضور دوبلورهای قدیمی و پیشکسوت مانند ناهید امیریان، اردشیر منظم، تورج نصر، مژگان عظیمی، کریم بیانی و گیلدا حمیدی نمایش بازگشت شخصیت‌های کارتون‌های قدیمی مثل «سندباد»، «شیپورچی» و «کارآگاه گجت» به کوی نشاط از بخش‌های ویژه این برنامه‌هاست.

سردبیر و تهیه‌کننده «کوی نشاط» با اشاره به حضور مهمان‌های ویژه این برنامه گفت: رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون و فریدون بیگدلی از خوانندگان کشورمان به عنوان مهمان برنامه در استودیو حضور دارند.

همچنین نمایش «مرشد» و «بچه مرشد» از بخش‌های شنیدنی این ویژه‌برنامه‌ها با اجرای جواد انصافی و امیر پارسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها