نوباوه در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

بودجه فرهنگی 20 درصد کاهش یافته است

روسای دو کمیسیون عمران و آموزش و تحقیقات مجلس گفتند که 1400 پیشنهاد بودجه ای به این دو کمیسیون رسیده است.
کد خبر: ۵۴۹۳۸۶
1400 پیشنهاد بودجه در کمیسیون عمران و آموزش و تحقیقات

علی اکبر آقایی نماینده سلماس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به پیشنهادهای ارائه شده به این کمیسیون برای لایحه بودجه سال 92 گفت: تاکنون حدود 700 پیشنهاد جایگزین و یا پیشنهاد الحاقی در خصوص بندهای مرتبط با بخش های عمرانی بودجه به این کمیسیون رسیده است.

وی افزود: کمیسیون عمران تا روز یکشنبه همه این پیشنهادها را بررسی خواهد کرد و گزارش جمعبندی خود را به کمیسیون تلفیق ارائه می کند.

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا کمیسیون عمران بعد از تعطیلات عید نوروز فرصت می کند تا مصوبات کمیسیون عمران را بررسی کند.

700 پیشنهاد برای کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز از ارائه 700 پیشنهاد به این کمیسیون برای لایحه بودجه سال 92 خبر داد و گفت: تاکنون نمایندگان مجلس حدود 700 پیشنهاد درخصوص بخش های مرتبط با آموزش و تحقیقات کشور به این کمیسیون ارائه کردند.

وی گفت: ما شاهد بیشترین پیشنهاد از سوی نمایندگان برای جایگزین شدن در لایحه بودجه سال 92 بودیم که در حال بررسی این پیشنهادها هستیم.

محمدمهدی زاهدی افزود: کمیسیون اموزش و تحقیقات همه این پیشنهادها را به طور دقیق بررسی می کند و نظر خود را تا روز یکشنبه کمیسیون تلفیق ارائه خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها