با آرش برهانی بخاطر حرکت بچه گانه اش برخورد می‌کنم

قلعه‌نویی: دهاتی‌ام؛ گاد فادر و آپاچی دیگر چیست!

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید دیدار تیمش با استقلال او را یاد بازی منچستر و رئال مادرید انداخته، با این تفاوت که آنها رونالدو نداشتند که ببرند.
کد خبر: ۵۴۷۹۹۷
اولیویرا: برای پیروزی بر استقلال رونالدو نداشتیم!

 

تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال درباره این دیدار گفت: آخرین بار که دراینجا بازی کردیم پرسپولیس را بردیم ولی متاسفانه امروز برابر استقلال باختیم. دو تیم مختلف بودند ولی در کل من از بازیکنانم راضی هستم. 25 دقیقه اول خوب نبودیم و من فکر می‌کنم در این دیدار خوب شروع نکردیم. تیم استقلال برعکس ما بازی را خوب شروع کرد و توانست توپ را به خوبی بچرخاند. آن کاری که ما نتوانستیم بکنیم.

وی ادامه داد: در دقایق ابتدایی بد بودیم ولی بعد از آن بازی بهتری را ارائه کردیم و تراکتور حقیقی را نشان دادیم. در نیمه دوم موقعیت‌هایی به دست آوردیم و طبیعی است که با توجه به 10 نفره بودن حریف و حضور طرفداران، آن‌ها دفاع بهتری انجام دهند . ما مجبور بودیم فقط حمله کنیم ولی متاسفانه نه حمله سریعی داشتیم نه ضد حمله ای خوب. فقط چند موقعیت داشتیم که نشد استفاده کنیم. نیمه دوم نتوانستیم آن کیفیت لازم را ارائه دهیم و یک بر صفر باختیم. این دیدار من را یاد بازی منچستر و رئال مادرید انداخت، با این تفاوت که ما رونالدو نداشتیم که ببریم. ما هم مثل رئال خوب بودیم، با این حال استقلال برد. حالا ما باید تمرکزمان را بر روی بازی بعدی‌مان در آسیا و سپاهان در لیگ بگذاریم چرا که این بازی تمام شده است.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا مهاجمان بیشتری را به میدان نفرستاد، گفت: یکی از نقاط قوت استقلال قابلیت این تیم در ضربات ایستگاهی است. آن‌ها تا آنجا که توانستند از این مسئله استفاده کردند و من فکر می‌کنم تیم ما را به خوبی شناخته بودند. با این حال ما تلاش کردیم از کناره‌ها فشار بیاوریم و به جلو برویم ولی در نیمه دوم آن منطقه را بستند و دفاع‌شان از لحاظ فیزیکی وضعیت مناسبی داشت و همین کار ما را سخت می‌کرد.

 

اولیویرا اضافه کرد: در نیمه دوم تلاش کردیم بهتر باشیم و چند موقعیت هم داشتیم. اگر یک گل می‌زدیم شاید شرایط عوض می‌شد ولی فراموش نکنید وقتی که آن‌ها دفاع را بستند ما چگونه باید وارد شویم. شاید می‌شد از کناره‌ها فشار آورد ولی باید کسی وجود می‌داشت تا سر بزند. باز هم می‌گویم ما می‌توانستیم بهتر باشیم، اگر می‌شد گل بزنیم می‌توانستیم فشار بیشتری بیاوریم و شاید هم اگر 45 دقیقه دیگر بود بهتر بازی می‌کردیم.

 

به گزارش ایسنا، سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید، ما محاسبه کرده‌ایم که تنها 70 دقیقه این بازی مفید بوده و در سایر دقایق بازی در جریان نبوده استف نظر شما در این باره چیست، گفت: نیمه دوم در حالی آغاز شد که ما یک بر صفر عقب بودیم. گلر ما در نیمه دوم خوب نبود. شما خودتان دیدید که بازی چگونه بود. یک تیم (استقلال) ایستاده بود و ما از کنار فشار می‌آوردیم. به همین دلیل بازی کیفیت خوبی نداشت و همان طور که اشاره کردید خوب نبود. ما متاسفانه مثل همیشه خوب حمله نکردیم.

 

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا به استقلال بابت وقت‌کشی نکردن تبریک نمی‌گویی و آن‌ها را تحسین نمی‌کنی، گفت: بله، تحسین می‌کنم، بازیکنان ما خوب بودند. هر تیم دیگری هم امروز برابرمان بود به آنها تبریک می‌گفتم. ما سعی کردیم بازی خودمان را بکنیم و استقلال هم بازی خودش را کرد.

 

اولیویرا در پاسخ به سوال خبرنگاری که از نحوه بازی تیمش به شدت انتقاد کرد و گفت، چرا حاشیه بازیکنانت را که قبل از این دیدار ایجاد شده بود جمع نکردید و این مسئله به تیم ما ضربه زد. شما بدترین بازی تراکتور را در این فصل ارائه دادید، گفت: آن چه که روزنامه‌ها گفته بودند همیشه راست نیست. هیچ کس بالاتر از تیم نیست. من تصمیمم را بر اساس روزنامه‌ها نمی‌گیرم. من تصمیمی گرفتم که به نظرم بهترین و درست‌ترین تصمیم بود. من بهترین تصمیم را برای تیمم خواستم، ما مقابل تیمی بازی کردیم که در صدر جدول بود و دیدید چقدر درگیری در این دیدار ایجاد شد. در 20 دقیقه اول خوب نبودیم و قبول دارم آن تراکتوری که در تبریز می‌بینید نبودیم. ولی دنیا برای ما تمام نشده است. زندگی راحت است مثل راه رفتن. ما بازی‌های دیگری هم داریم. 5 بازی در لیگ برتر و 5 بازی در آسیا باید برگزار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها