مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:‌ پیراهن تیم ملی مقدس است و شاید لیاقت ندارم که به تیم ملی دعوت نمی‌شوم.
کد خبر: ۵۴۷۴۷۴
سیدصالحی: شاید لیاقت ندارم که دعوت نمی شوم


سید‌مهدی سید‌صالحی در مورد گلزنی‌های اخیرش در دیدار‌های تراکتور‌سازی گفت: هیچ کاری انجام نمی‌دهم و هر اتفاقی که می‌افتد لطف خداست همیشه اعلام کردم ضعیف‌ترین فوتبالیست ایران هستم و خودم را هیچ کسی نمی‌دانم. اگر به جایی رسیدم با اراده خدا بوده و هیچ برگی از درخت نمی‌افتد مگر اینکه خدا بخواهد. بین من و هوادار هیچ فرقی نیست خواست خدا بوده که یکی بازیکن دیگری هوادار و دیگری کاسب شده است به هیچ چیزی افتخار نمی‌کنم و معتقدم هرچه که دارم از خدا دارم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد این بار دیگر نظر کادر فنی تیم ملی را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی جلب کرده باشد عنوان کرد: تمام فکر و ذهنم این است که به عنوان فوتبالیست برای باشگاهم مثمر ثمر باشم. احساس می‌کنم لیاقت پوشیدن تیم ملی را ندارم. زمانی که در استقلال بودم بعد از مصدومیت 7_ 8 گل زدم. در سپاهان همراه با عماد رضا بهترین گلزن این تیم بودم اما به تیم ملی دعوت نشدم. پیراهن تیم ملی مقدس است و شاید تا الان لیاقت نداشتم که به تیم ملی دعوت نشدم.

سید‌صالحی تاکید کرد: می‌گویند خدا دو جا به بنده‌هایش می‌خندد اول در جایی که خدا می‌خواهد یکی را بالا ببرد و همه تلاش می‌کنند او را زمین بزنند و دوم آنجایی که همه می‌خواهند شخصی را بالا ببرند اما خدا نمی‌خواهد. به همین خاطر عقیده دارم تمامی اتفاقات بر اثر عنایت پروردگار می‌افتد و هیچ وقت نمی‌توانم از خودم صحبتی کنم.

مهاجم تیم تراکتور‌سازی تبریز در مورد پیروزی مقابل نفت تهران گفت: نفت تیم بسیار خوبی است و مربی و کادر فنی بزرگی دارد. در اوایل بازی خستگی دیدار مقابل الجزیره روی بازیکنان تاثیر‌ گذاشت و نتوانستیم در ابتدا خوب عمل کنیم اما هرچه گذشت به اصطلاح فوتبالی‌ها گرم شدیم و بهتر بازی کردیم. در روزی که خوب نبودیم با لطف پروردگار توانستیم هر 3 امتیاز را کسب کنیم.

سید‌صالحی در مورد دیدار بسیار حساس استقلال و تراکتور‌سازی در هفته 29 لیگ برتر عنوان کرد: بازی حساسی با استقلال داریم. هر 6 بازی آخر فصل ما همه مهم هستند و هر کدام از آنها همانند یک فینال است. تمام زحمتمان را در ادامه مسابقات می کشیم تا به موفقیت برسیم. الان زمان نتیجه گرفتن است. مقابل استقلال در کنار انجام یک بازی خوب امیدوار هستم دو تیم فوتبال جوانمردانه‌ای را انجام دهند و دیگر هرچه باشد دست خداست و باید ببینیم که او برای ما چه می خواهد.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها اعلام کردند تنها 10 درصد از ورزشگاه را به هواداران تراکتور‌سازی اختصاص خواهند داد اظهار داشت: به عنوان بازیکن در این ارتباط نمی‌توانم نظر بدهم باید ببینیم مقررات چه می‌گوید. باید بین فدراسیون و باشگاه‌ها تعامل برقرار شود و انشاءالله تصمیم خوبی در این ارتباط اتخاذ شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها