رئال 2 بارسا 1

برنابئو دوباره خندید

تیم فوتبال رئال مادرید یک بار دیگر با پیروزی بر بارسلونا ، اسباب خنده و شادی هوادارانش را ورزشگاه سنتیاگو برنابئو فراهم آورد تا آبی و اناری ها این روزها بیش از هر چیز چوب ضعف کادر فنی خود را حس کنند .
کد خبر: ۵۴۶۰۰۶
برنابئو دوباره خندید


به گزارش جام جم ورزشی ، رئال مادرید که برای دیدار حساس سه شنبه شب خود با منچستر یونایتد در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا ، از ابتدا به  تنی چند از نیروهای ثابت و ستاره های خود میدان نداده بود ، در نیمه دوم کریس رونالدو را به بازی فرا خواند تا با رهایی خویش از زیر فشار حملات بارسلونا ،‌بازی را آرام کرده و با ضد حملات خود ، دروازه والدز را با خطر مواجه کند . سرخیو راموس بر روی یک ضربه کرنر  در نیمه دوم تیر خلاص را بر پیکر بارسا شلیک نمود تا با واریز 3 امتیاز شیرین به حساب کهکشانی ها ، خوزه مورینیو را غرق در شادی کند . گل اول رئال را در این بازی کریم بنزما به ثمر رساند تا لیونل مسی با گل زیبای خود بارسا را به بازی برگردانده و برتری خود را بویژه در نیمه اول بر حریف دیکته کند .
کریس رونالدو از وقتی در نیمه دوم به زمین رفت ، صاحب چند فرصت خوب برای گلزنی شد که یکی از ضربات ایستگاهی اش به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین بازگشت .
در دقایق پایانی بازی و در حالی که یاران بارسا به قضاوت داور معترض بودند که از کنار گرفتن یک ضربه پنالتی به نفع آنان صرفنظر کرده است ، داور بازی که در طول بازی زیادی سوت زد و به بازیکنان اخطار داد، والدز را از زمین همزمان با زدن سوت پایان بازی اخراج کرد تا دروازه بان بارسا متوجه شود که زیاد نباید به کار داور ایراد بگیرد . بارسلونا با این باخت همچنان در امتیاز 68 باقی ماند تا تا با 12 امتیاز برتری نسبت به تیم دوم ، سایه اش بر صدر جدول رده بندی سنگین باشد . اتلتیکو مادرید 56 امتیازی است و رئال نیز با 55 امتیاز در رده سوم قرار دارد . 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها