سلامت و تماشا رسماً افتتاح شدند

افتتاح رسمی شبکه های تلویزیونی تماشا و سلامت صبح امروز با حضور رئیس جمهور در صدا و سیما آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۵۶۸۷
سلامت و تماشا رسماً افتتاح شدند

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ به هنگام ورود رئیس جمهور مهندس ضرغامی و جمعی از معاونان و مدیران رسانه ملی از وی استقبال کردند و سپس به ساختمان 12 اسفند برای افتتاح رسمی این دو شبکه تلویزیونی رفتند.

شبکه های تلویزیونی تماشا و سلامت در حال حاضر پوشش کشوری دارند اما از امروز شنبه به شکل رسمی افتتاح می شوند.

عمده فعالیت‌های شبکه تماشا پخش فیلم و سریال های ایرانی و خارجی است که البته درصد پخش آثار ایرانی به نسبت کارهای خارجی بیشتر است.

شبکه تماشا در مدتی که پخش آزمایشی داشته توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

شبکه سلامت هم به عنوان یک شبکه سلامت محور با شعار «شبکه سلامت، شبکه نشاط و امید» که عمده برنامه هایش پزشکی است توانسته گروهی از مخاطبان عام و خاص را به خود جلب کند.

امروز همچنین پس از افتتاح رسمی، لوگو و آرم اصلی دو شبکه تماشا و سلامت نیز رونمایی ‌شد.

در حال حاضر این دو شبکه به شکل 24 ساعته برای مخاطبان برنامه پخش می کنند.

شبکه های سلامت و تماشا که به همراه سایر شبکه های دیجیتال که با دستگاه «سه تاپ باکس» دریافت می شوند از شبکه های نسل دوم هستند که حتما پیش از افتتاح رسمی باید مدت زمانی پخش آزمایشی داشته باشند.

شبکه های دیجیتالی به ویژه تماشا و سلامت از جمله شبکه هایی هستند که در اوج تحریم ها راه‌اندازی شده‌اند و این اتفاق نشان دهنده این است که رسانه ملی در اوج تحریم ها و در چنین شرایطی  بدون در نظر گرفتن تحریم ها برنامه هایش را پیش می برد.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان صدا و سیما شبکه های جدید دیگری نیز در راه هستند که براساس نیاز مخاطب راه اندازی خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
۰
۰
بنام خدا
ای كاش به جای این همه تاسیس كانال های جورواجور كه عمده سریال هاش تبلیغ مد و تجمل گرایست یك شبكه شناخت شیعه و امام شناسی افتتاح می شد تا خلأیی كه بدلیل عقب افتادن مسئولین فرهنگی از مهاجمان به دین ایجاد شده است را بتواند تا اندازه ای جبران نماید.
اللهم عجل لولیك الفرج

نیازمندی ها