مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی خبر داد:

معرفی هیات انتخاب فیلم ایرانی اسکار تا ماه آینده

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

اسکار ارزش های هنری خود را از دست داده است

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت، ارزش های محتوایی و هنری اسکار زیر چکمه سلطه جویان خرد شده و از بین رفته است.
کد خبر: ۵۴۵۰۸۰
اسکار ارزش های هنری خود را از دست داده است

"امیر خوراکیان" در مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی ˈتنهای، تنهای، تنهاˈ به کارگردانی احسان عبدی پور، با انتقاد از شرایط حاکم بر اسکار، جوایز آن را کاملا سیاسی دانست و گفت: در ارتباط با جایزه اسکار دیگر فقط بحث شکست محتوا در میان نیست، بلکه ارزش‌های هنری آن نیز زیر چکمه سلطه‌ جویان خرد شده است.

وی افزود: در چنین شرایطی اگر به سینمای ایران توجه بیشتری داشته باشیم و بتوانیم به افرادی که در خلق آثار هنری فعال هستند و مدیران هنری فعال در کشور کمک کنیم، چه بسا بتوانیم شاهد موفقیت‌های روزافزونی در عرصه سینما و هنرمان در دنیا باشیم.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه همه عوامل فیلم سینمایی ˈتنهای تنهای تنهاˈ شایسته تقدیر هستند، گفت: قصد دخالت در نظرات کارشناسی هیات داوران سی ویکمین جشنواره فیلم فجر را ندارم، اما سیمرغ های تحسین مردم بر دوش این فیلم نشسته و این تقدیرها همچنان ادامه خواهد داشت.

خوراکیان در ارتباط با امتیازات این فیلم سینمایی برای برگزیده شدن، گفت: فهم درست از شرایط حاکم بر جهان و فهم صورت‌مساله‌های پیش ‌روی کشور و جامعه، داشتن انگیزه بالا برای انتقال پیام فیلم توسط عوامل آن و تلاش هنرمندانه به ‌دور از حاشیه و مصلحت‌اندیشی از عوامل موفقیت این فیلم هستند.

در این مراسم از احسان عبدی پور کارگردان، ادریس عبدی پور تهیه کننده و میثم فرهومند بازیگر نوجوان نقش اول فیلم ˈتنهای، تنهای، تنهاˈ تقدیر شد.

این فیلم داستان پسری است که در روستای اطراف نیروگاه اتمی بوشهر (هلیله) با یک پسر روسی از خانواده مهندسان نیروگاه دوست می‌شود و اتفاقات جدیدی رقم می‌خورد.

ˈتنهای، تنهای، تنهاˈ غرور ملی و روحیه صلح طلبی ایرانیان را نشان می‌دهد.

فیلم سینمایی ˈتنهای، تنهای، تنهاˈ تولید صدا وسیمای مرکز بوشهر، 11 جایزه بخش تجلی اراده ملی سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را کسب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها