رشد 34 درصدی حضور دانش‌آموزان مازندرانی در المپیاد علمی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، گفت:‌ نخستین مرحله آزمون المپیاد علمی استان با حضور 9 هزار دانش‌آموز برگزار شد که این امر رشد 34 درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۲۷۳۸
رشد 34 درصدی حضور دانش‌آموزان مازندرانی در المپیاد علمی

محمدعلی امیری پیش از ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در مدرسه استثنایی امام جواد (ع)، اظهار داشت: امسال همکاران فرهنگی ما به صورت ویژه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان از ارکان سند تحول بنیادین است.

امیری با اشاره به اینکه امروز هنرستان، محور کار آموزش و پرورش است، گفت:‌ در برنامه پنجم توسعه لحاظ شده که بیش از 60 درصد دانش‌آموزان را به سمت هنرستان‌ها هدایت کنیم.

این مسئول یادآور شد: مازندران در این زمینه از استان‌های پیشرو است.

امیری با بیان اینکه معتقدیم هر فرد هنرستانی آینده‌اش تامین است، تصریح کرد:‌ هر فردی که در هنرستان تحصیل کرده، بدون شغل نمی‌ماند و شاداب زندگی می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان مراکز استثنایی، ادامه داد:‌ کارهای هنری این دانش‌آموزان برای ما ارزشمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: نخستین مرحله آزمون المپیاد علمی در استان با حضور حدود 9 هزار نفر از دانش‌آموزان برگزار شد که در این زمینه رشد 34 درصدی حضور دانش‌آموزان را شاهد بودیم.

وی گفت: ‌پیام این حرکت، کیفی کردن آموزش و پرورش است. ‌‌‌‌(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها