استاندار تهران از اجرای طرح جمع آوری معتادان ولگرد در سطح استان خبر داد و گفت: به به کارگاههای استفاده کننده از معتادان بهبود یافته تسهیلات اعطا می شود.
کد خبر: ۵۴۲۷۰۰
اجرای طرح جمع آوری معتادان ولگرد

مرتضی تمدن گفت: طرح جمع آوری معتادان ولگرد و بدون مکان از 20 روز گذشته در تهران آغاز شده است. سعی می کنیم تا قبل از سال نو چهره شهر را از وجود معتادان پاکسازی کنیم و آنها را به مراکز درمانی تحویل دهیم.

وی افزود: برخی مدعی هستند معتادان را پس از دستگیری رها می کنیم و آنها را درمان نمی کنیم اما باید بگویم که آنها درمان می شوند اما پس از آزادی برخی خانواده ها فرزند معتاد را قبول نکرده و او را رها می کنند، همین عامل نیز باعث می شود تا فرد باردیگر به سمت اعتیاد کشیده شود.

تمدن با اعلام اینکه از افرادی که از معتادان بهبود یافته در مشاغل استفاده کنند، حمایت می کنیم، اظهارداشت: به این افراد تسهیلات ویژه ای داده می شود. به عنوان نمونه در اسلامشهر 120 نفر از معتادان بهبود یافته در یک کارخانه مشغول کار هستند که از سوی استانداری حمایت های قانونی از این کارخانه انجام شد.

  وی افزود: چند مرکز درمانی هم اکنون در استان تهران در حال ساخت است که طی دو ماه آینده به بهره‌برداری می رسد. برای مقابله با اعتیاد و درمان معتادان هرمیزان بودجه که نیاز باشد تامین می کنیم.

استاندار تهران با اشاره به هماهنگی استانداری و بهزیستی برای تسهیل اعطای کمپ ترک اعتیاد، تاکید کرد: سال های قبل کمپ های ترک اعتیاد برای دریافت مجوز باید دو تا سه سال در نوبت و بررسی صلاحیت می ماندند اما امروزه هر فرد دارای صلاحیت می تواند در دو یا سه ماه مجوز راه اندازی کمپ دریافت کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها