ˈمحمد رویانیانˈ روز شنبه در بیانیه ای از هواداران خواست که بر روی سکوها علیه هیچ تیم یا شخص خاصی شعار ندهند و همچون گذشته با رفتار خوب خود شخصیت پرسپولیس را به مردم نشان دهند.
کد خبر: ۵۴۱۱۶۹
رویانیان هواداران را به آرامش دعوت کرد


وی در این بیانیه گفت: محمد مایلی‌کهن، منصور ابراهیم‌زاده، علی دایی، یحیی گل‌محمدی، امیر قلعه‌نویی، محمود یاوری، حسین فرکی، مجید جلالی، حمید درخشان سرمایه های فوتبال ایران محسوب می‌شوند و نباید شاهد تخریب آنها در سکوها باشیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران از هواداران درخواست کرد به احترام مدیریت باشگاه و تحت هر شرایطی از شعار دادن علیه افراد خودداری کنند.

وی افزود:جریاناتی که اخیرا روی سکوها به راه افتاده، به هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس و در نهایت به فوتبال ملی ضربه می زند.

رویانیان اظهار کرد: با تمام توان از حقوق باشگاه دفاع خواهم کرد اما از هواداران تقاضا دارم که وارد این جزئیات نشوند.

وی تصریح کرد: هرگاه موضوعی به پرسپولیس لطمه بزند ناگفته هایم را خواهم گفت حتی اگر به ضررم تمام شود.

رویانیان ادامه داد: ناگفته‌هایی نیز درباره برخی افراد در فوتبال دارم که دیر یا زود آنها را بیان می کنم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با درگیری به وجود آمده بین عادل فردوسی پور و سرمربی تیم استقلال گفت: اختلافات بوجود آمده بین قلعه‌نویی و فردوسی‌پور قابل حل است، به نظر من شاید قلعه‌نوعی در سایه برخی ناراحتی‌ها یکسری مسائل را مطرح کرده است.

وی یاداور شد: مطمئنم قلعه نویی نیز همچون همه معتقد است که وجود افرادی مثل فردوسی‌پور در فوتبال ما یک نعمت است.

محمد رویانیان در پایان با اشاره به برد اخیر سرخپوشان گفت: اعضای تیم پرسپولیس اگر قدر خودشان را بدانند، می‌توانند جبران مافات کرده و با کسب نتایج خوب در بازی‌های آتی نشان دهند که شایستگی‌شان خیلی بیشتر از قرار گرفتن در چنین جایگاهی در جدول رده‌بندی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها