مایلی کهن: آقایان را از در بیرون می کنند ، از پنجره وارد می شوند

سرمربیگری گهر بعد از باخت به پرسپولیس همچون همیشه به انتقاد از وضعیت حاکم بر فوتبال ایران پرداخت و گفت : آقایان را از در بیرون می کنند ، از پنجره به مدیریت آن باز می گردند .
کد خبر: ۵۴۰۶۴۲
مایلی کهن: آقایان را از در بیرون می کنند ، از پنجره وارد می شوند


محمد مایلی کهن که تیمش در مقابل پرسپولیس فوتبال قابل قبولی ارایه کرد و شاید اگر کم تجربگی بازیکنانش نبود ، حتی می توانست در آزادی حریف را شکست داد ، در کنفرانس خبری بازی گفت : نمی‌دانم درباره چه چیزی باید صحبت کنم. داور ماشاءالله فقط اخطارهایش برای ما بود. در همین صحنه آخر مشخص بود که چه کسی باید اخطار می‌گرفت اما این‌ها بماند. بازیکنان ما از همه وجود مایه گذاشتند و زحمت کشیدند اما متاسفانه مزد زحمات‌شان را نگرفتند. با این حال چیزی از ارزش‌هایشان کم نشد. من ممنون‌شان هستم و از تماشاگران محترم دورودی هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: فوتبال ما به دلیل عدم شهامت تصمیم‌گیرندگان، روز به روز عقب می‌رود. آقایان از در بیرون رفته و از پنجره می‌آیند. در سال‌های اخیر چه خدماتی به فوتبال ما ارائه کرده‌اند که برمی‌گردند اما آن‌هایی که فوتبال پوست و خون‌شان است در آن مسئولیت ندارند.

وی ادامه داد: آنهایی که با فوتبال بیگانه‌اند سال‌هاست در مسند قدرت هستند، اما آنهایی که از خود فوتبالنند مسوولیتی ندارند. با این روند شک نکنید فوتبال ما روز به روز بدتر از این خواهد شد.

مایلی‌کهن در ادامه درباره بازی نیز بیان کرد: ما اول بازی را بد شروع نکردیم اما گل بدی خوردیم و همچنین بازیکنان هرچند از دقایق بازی می‌گذشت، بر شرایط استادیوم و جو مسلط می‌شدند و جو فوتبال اثری رویشان نداشت. به اعتقادم ابتدا یک مقدار جوگیر شدند. تیم ما در نیمه دوم بهتر بازی کرد چون ما پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و این تیم امروز با بهترین آرایش وارد زمین شده بود اما ما با آنالیزهایمان راه‌های نفوذشان را بستیم و دو گل به آنها زدیم، با این حال نحوه قضاوت داور به گونه‌ای بود که روح و روان همه را تحت تاثیر قرار داد. دو هفته پیش هم داور بازیکن ما را اخراج کرد و امروز هم همان داور بازی ما با پرسپولیس را قضاوت کرد.

مایلی‌کهن همچنین با اشاره به اینکه با توجه به اخطارهایی که به بازیکنانش داده شده بود، بازی با تراکتورسازی را هم از دست دادند، افزود: ما یکسری بازیکنان را مقابل تراکتورسازی نداریم. داور به راحتی به تیم ما اخطار داد. مربیانی هستند که چندین سال اعتراض می‌کنند اما نه به کمیته انضباطی احضار و نه جریمه می‌شوند. تیمی هنوز به لیگ برتر نیامده اما زمین بازی‌اش را عوض می‌کنند. این در حالی است که چون مظلوم است، 9 ماه برای بازی در گهر تلاش کرد و گفتم که شما استادیوم استاندارد ندارید، چمن‌تان خراب است، تماشاگرانتان اینطوری است.

وی در ادامه با انتقاد تند از سرپرست سازمان لیگ، افزود: از آقای تاج می‌پرسم که ایشان به چه دلیل این کار را کردند. خدمات تاج به فوتبال ما چه بوده، اگر بوده به من بگویید. چرا زمین پیکان تغییر کرده. مگر آقایان نبودند که تیم ملی به جام جهانی 2010 نرفت. مگر آقایان نبودند که در فوتسال تبانی به وجود آمد. این خنده‌دار است در ایتالیا که مافیایش زبانزد است، از بزرگترین تیمش امتیاز کم شد و به لیگ دسته پایین‌تر رفت اما در ایران تبانی مسجل شده اما گفتند چون زمان نداریم، تیم تبانی‌گر را به جام باشگاه‌های آسیا فرستادند. با این وضع چطور می‌خواهیم با ظالم برخورد کنیم. هرکاری که می‌کنیم به خاطر خودمان است. از ماست که برماست. به هر تیمی که عرق داریم، سعی می‌کنیم امتیاز بیشتری به آن دهیم. برای فوتبالی که این همه علاقه‌مند و استعداد دارد، نوع برخورد با ظالم و سر مظلوم کوبیدن ما را به این روز انداخته. در بازی امروز باید 100 هزار تماشاگر می‌آمد نه چهار هزار تماشاگر . ما تماشاگران را فراری دادیم. در آینده هم بدتر از این خواهد شد. با توجه به خطوطی که خیلی از ما می‌دهیم و باعث می‌شویم در هر شرایطی که پیروز شویم، اوضاع بدتر می‌شود.

مایلی‌کهن ادامه داد: خواهش من از کمیته داوران این است که حق مظلوم را ضایع نکنند. اگر کسی اعتراض نمی‌کند،‌نباید اینگونه رفتار کنید. نوع برخورد و با کارت دادن آنها متفاوت است. با آنهایی که زور بیشتر و تماشاچی بیشتری دارند، نحوه دیگری برخورد می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها