پرستاری که سارق بود

رییس کلانتری 137 نصر از دستگیری یک زن سارق خبر داد و گفت: وی تحت عنوان پرستار در یک منزل کار می کرد که اقدام به سرقت طلاهای صاحبکارش کرد.
کد خبر: ۵۴۰۱۳۹
پرستاری که سارق بود

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ پرویز حسینی فر گفت: روز گذشته یکی از شهروندان ساکن محدوده مذکور به مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و خبر از وقوع یک فقره سرقت از منزلش خبر داد و استمداد کرد هرچه سریعتر ماموران به موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران گشت انتظامی به محل اعزام و شاکی به آنها توضیح داد که مدتی پیش برای منزلش یک پرستار زن به نام «پروین» استخدام کرده است اما پس از مدتی متوجه شده که وی با سوء استفاده از عدم حضور آنها در منزل اقدام به سرقت طلاهای او کرده است.

سرهنگ حسینی فر تصریح کرد: با توجه به شکایت این فرد اقدامات آغاز و تیم های تحقیقات کلانتری برای شناسایی متهم سوابق وی را بررسی کردند تا اینکه محل زندگی وی در محدوده جنوب تهران شناسایی شده و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به منزل این فرد مراجعه کردند.

رییس کلانتری 137 نصر اظهارداشت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفته و دستور بازرسی منزل این متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت که طی آن متهم بازداشت مورد بازجویی های ابتدایی قرار گرفت اما در ابتدا منکر اتهامات وارده شد، اما زمانی که به کلانتری منتقل شده و وجوه نقد مسروقه و همچنین طلا و جواهرات مسروقه در منزلش کشف و ضبط شد، به ناچار لب به اعتراف گشودده و ماجرای سرقت را تعریف کرد.

سرهنگ حسینی فر افزود: متهم در اعترافات خود گفت که پرستار است و مدتی برای شاکی کار می کرده و با توجه به نیاز مالی و همچنین وجود طلا و پول در منزل شاکی، اقدام به سرقت کرده و از کرده خود پشیمان است.

گفتنی است، با شکایت مالباختگان و تکمیل پرونده این متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها