توقف برای پرسپولیس ممنوع شد

رویانیان : دایی به خاطر من نرفت

خیلی ها معتقدند رفتن علی دایی از مراسم گلریزان یک دلیل داشت و آن ورود رویانیان به مراسم بود. با این حال مدیرعامل سرخپوشان حضورش را دلیل خروج دایی نمی داند.او همچنین از آخرین وضعیت باشگاه می گوید و اینکه در تیم پرسپولیس اوضاع روبه راه نیست.
کد خبر: ۵۳۹۷۷۳
رویانیان : دایی به خاطر من نرفت

محمد رویانیان معتقد است رفتن علی دایی از مراسم گلریزان ارتباطی به ورود او به این مراسم نداشته است.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط کنونی این تیم و نتایج اخیر سرخ‌پوشان به ایسنا گفت: بازیکنان باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند. من هم از کادر فنی و هم از بازیکنان توقع دارم. تحول خوبی در تیم ایجاد شده و روند رو به رشد بود اما مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد. ان‌شاءالله که از هفته‌های بعد تیم،‌ راه می‌افتد و نتایج بهتری می‌گیرد.

 رویانیان در پاسخ به این سوال که پیش از این همه گفته بودید توقف برای پرسپولیس ممنوع است گفت: اگر توقف ممنوع باشد و کسی توقف کند جریمه می‌شود حال این اتفاق برای تیم ما هم بیفتد آن‌ها جریمه خواهند شد.

 وی در ادامه گفت: من کمیته فنی را مامور کرده‌ام و به پروین هم گفته‌ام که هرچه سریع‌تر عملکرد تیم در بازی‌های نیم فصل دوم و تک تک بازیکنان را دربیاورد. در آینده ملاک ما در هر برخوردی با بازیکنان اعم از قرارداد بستن و... همین گزارش‌ خواهد بود.

 رویانیان درباره شایعه ناراحتی مهدوی‌کیا از شرایط خود در پرسپولیس هم گفت: من با مهدوی‌کیا صحبتی نکرده‌ام اما او ناراحت نیست و با قدرت به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در مراسم گلریزانی در زندان قصر حضور یافته بود، همچنین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من آمده بودم که در این جمع چیزی یاد بگیرم. ورزش و پهلوانی جزئیات زیادی دارد و من امروز آمده بودم که در این جمع خوب و بزرگ چیزهای جدیدی یاد بگیرم و از این به بعد از آن‌ها استفاده کنم.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره کمک او به این مراسم پرسیده بود گفت: من به پیشنهاد علی پروین که پیشکسوت ماست مبلغی را دو نفری با هم به این مراسم اهدا کردیم.

 رویانیان درباره اینکه گفته می‌شود علی دایی پس از ورود او به مراسم بلافاصله از جمع خارج شده گفت: ایشان قبل از اینکه من بیایم از مراسم رفته بود. حتما منظوری نداشته است. دایی برادر کوچکتر من است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها