سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تقاطع چهار راه ولیعصر به مردم شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن پیوست و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۵۳۹۴۱۲
حاشیه های راهپیمایی 22 بهمن
*  سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی همراه  با نمایش جلوه های ویژه ، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران ،اجرای سرود توسط گروه سرود 22 هزار نفری جوانان دانش آموز،  قرائت قطعنامه سراسری یوم الله 22 بهمن 1391 از جمله برنامه های امروز در میدان آزادی است.
 
* سخنران مراسم، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران است. در پایان مراسم مردم توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران گلباران می شوند.
 
* در راهپیمایی روز 22 بهمن امروز دستاوردهای علمی، دفاعی و نظامی کشورمان در میدان آزادی تهران به نمایش درآمده است که از این میان می توان به کاوشگر پیشگام که اخیرا توسط محققان ایرانی ساخته شد و موجود زنده به فضا فرستاده و بازیابی کرده است، می توان اشاره کرد.

* کاروان‌ها و هیات‌های مذهبی که هر ساله در ایام اربعین حسینی با پای پیاده به زیارت کربلای حسینی می روند امسال به صورت دسته جمعی در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب حضور یافته اند. کاروان های پیاده روی اربعین از دقایقی قبل حرکت خود را از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی آغاز کرده و قرار است این مسیر 9 کیلومتری را به صورت دسته جمعی طی کنند.

* تراکت، بروشور، پرچم و تمثال شهید رضا قشقایی ، مصطفی احمدی‌روشن، مسعود علی‌محمدی، مجید شهریاری در مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در حال توزیع است.

* همزمان با مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ماکت هواپیمای قاهر 313 و ماکت ماهواره کاوشگر پیشگام در میدان آزادی به نمایش گذاشته شده است.

* با آغاز رسمی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سازمان میراث فرهنگی، ایستگاه موسیقی اقوام ایرانی و اجرای نمایش‌های آیینی را در مسیر راهپیمایان برگزار کرده است.

* از دقایق اولیه صبح امروز گروه مارش دانشجویی افسری دانشگاه امام حسین (ع) در خیابان آزادی تقاطع یادگار امام با نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران به سهم خود بر شور جشن انقلاب در تهران افزوده اند.

* سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تقاطع چهار راه ولیعصر به مردم شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن پیوست و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

* برخی از راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته شده بود «من انقلابی‌ام» حمایت قاطع خود را از سخنان اخیر مقام معظم رهبری که به دولت آمریکا فرمودند من دیپلمات نیستم یک انقلابی‌ام نشان دادند.

* راهپیمایان 22 بهمن در حالی از میدان منیریه به سمت میدان آزادی در حرکت هستند که بر روی یکی از خودروهای راهپیمایی طرحی به شکل ساندیس ساخته شده و بر روی آن شعاری با عنوان ابرقدرتی به نام ساندیس نوشته شده است. این طرح که نقاشی از یک سیب بر روی آن طراحی شده، عباراتی همچون معجون ناشناخته ، چه می کنه این ساندیس، مافوق همه قدرت ها وساخت ایران نوشته شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمود
-
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
۰
۰
من هم یك انقلابی ام و لزومی ندارد دروغ بگویم: تا ابد انقلابی خواهم ماند...

نیازمندی ها