حادثه در جهان

بازداشت یک گدا در جده عربستان با 21 هزار ریال سعودی

نیروهای گشت امنیتی پلیس عربستان سعودی روز گذشته زن گدایی را در جده عربستان بازداشت کردند که 21 هزار ریال سعودی پول داشت.
کد خبر: ۵۳۸۵۲۷

این زن که تبعه سومالی است، در پشت چراغ قرمز از خودروهای عبوری درخواست کمک نقدی می‌کرد. نیروهای گشت امنیت پلیس عربستان در بازرسی‌های خود مبلغ 21 هزار و 457 ریال سعودی از این زن کشف کردند. این زن به پلیس گفته است از طریق گدایی روزانه بیش از 300 ریال سعودی درآمد کسب می‌کند. این گزارش حاکی است، هم‌اکنون خیابان‌های جده و دیگر شهرهای عربستان سعودی مملو از گدایانی شده است که به دروغ و فریب خود را معلول و ناتوان جلوه می‌دهند و از مردم و رهگذران گدایی می‌کنند. / واحد مرکزی خبر

آتش‌سوزی در میانمار 4 قربانی گرفت

مقامات پلیس میانمار روز گذ‌شته از کشته شدن چهار نفر بر اثر آتش‌سوزی یک قایق بزرگ حمل سوخت در یکی از اسکله‌های یانگون خبر دادند.

این حادثه ساعت 17 به وقت محلی روی داد و بلافاصله پس از آتش گرفتن قایق، دامنه آتش گسترش یافت و چند قایق دیگر نیز آتش گرفت.

در این حادثه چهار نفر نیز بشدت دچار سوختگی شدند./ واحد مرکزی خبر

پایان گروگانگیری در آمریکا با کشته شدن گروگانگیر

پسربچه پنچ ساله‌ای که حدود یک هفته در یک پناهگاه زیرزمینی در شهر میدلندسیتی آلاباما به گروگان گرفته شده بود، نجات یافت.

این پسربچه که ماموران اف‌بی‌آی هویت وی را «ایتان» عنوان کردند، توسط جیمی‌لی دایکس شصت‌وپنج ساله که گفته می‌شود یکی از سربازان آمریکایی در جنگ ویتنام بوده، به گروگان گرفته شده بود که روز گذشته در عملیات ضربتی ماموران اف‌بی‌آی، فرد گروگانگیر کشته شد و کودک خردسال نجات پیدا کرد.

ماموران با نصب یک دوربین در پناهگاه، تمامی فعالیت‌های گروگانگیر را زیر نظر داشته و با منحرف کردن ذهن او، از سقف پناهگاه وارد شده و وی را به ضرب گلوله از پا درآوردند. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها