پایان رقابتهای دسته برتر پینگ پنگ بانوان؛

شهسواری بدون شکست قهرمان شد

پیمان حسنی:

بازیکنان دیگری هم می‌توانند به تیم ملی کمک کنند

رییس کمیته‌ مربیان فدراسیون پینگ‌پنگ معتقد است به جز برادران عالمیان، باید برای بازیکنان دیگر هم برنامه ریزی کرد تا به تیم ملی کمک کنند.
کد خبر: ۵۳۵۹۳۵
بازیکنان دیگری هم می‌توانند به تیم ملی کمک کنند

پیمان حسنی درباره عملکرد پینگ‌پنگ بازان ایران در سال 2012 و آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی گفت: با توجه به این که در سال‌های گذشته اردوی تیم ملی برگزار نشد بازیکنان ایران آمادگی کامل نداشتند. معتقدم که نوشاد نباید در مسابقات کاپ فجر شرکت می‌کرد، چون بسیار خسته بود و این رقابت‌ها در رنکینگ جهانی تاثیر داشت. بازیکنان ایران در این رقابت‌ها چون از آمادگی کامل برخوردار نبودند مقابل رقبای خود شکست خوردند.

عضو کمیته‌ فنی تیم ملی درباره استفاده از بازیکنان با تجربه در مسابقات برون مرزی گفت: معمولا کشورها با توجه به کیفیت مسابقات و شناختی که از بازیکنان خود دارند آنها را به مسابقات برون مرزی اعزام می‌کنند. ما نباید فکر کنیم که این بازیکنان پا به سن گذاشته‌اند و از گود خارج شده‌اند و در نتیجه‌ بازیکنان جوانی که مشخص نیست در آینده به چه جایگاهی می‌رسند را جایگزین کنیم. اگر چنین روندی پیش بیاید در آینده لطمه‌اش را خواهیم دید.

وی با بیان این که در پینگ‌پنگ بحث سن مطرح نیست، افزود: در کشورهای دیگر از بازیکنان با تجربه استفاده می‌کنند. به طور مثال یکی از اصلی‌ترین بازیکنان کشور سوئد، یک پینگ‌پنگ باز 40 ساله است و نفر اول تیم اسپانیا هم بازیکن 50 ساله است که در المپیک هم حضور داشت.

رییس کمیته‌ مربیان فدراسیون پینگ‌پنگ ادامه داد: قبل از آن که کشوری بخواهد بازیکن با تجربه ای را کنار بگذارد، بر روی بازیکنان جوان خود سرمایه‌گذاری می‌کند و به هر دوی آنها میدان می‌دهد.

وی اضافه کرد: ما در ایران به جز نوشاد و نیما عالمیان بازیکنان با تجربه‌ای داریم که می‌توانند در صورت آمادگی به تیم ملی کمک کنند و باید برای این بازیکنان هم برنامه‌ریزی شود. هدف فدراسیون این است که در مسابقات جهانی 2014 به دسته یک جهان برسد و رسیدن به این نتیجه‌ مستلزم آن است که بازیکنان با تجربه‌ای همچون محمدرضا اخلاق پسند، مهران احدی، واحد مالمیری و میدیا لطف الله نسبی را کنار نگذاریم.

سرمربی تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام در مورد وضعیت این تیم در لیگ گفت: سرمایه‌گذاری باشگاه پتروشیمی در این دوره از لیگ برتر برای مقام دوم و سومی بود چون در نظر داشتیم که بازیکن خارجی بگیریم، اما باشگاه با این درخواست موافقت نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها