از زمین و زمان برایمان می‌بارد

مظفر: داور تیم ما را قلع قمع کرد

مظفر: شکست مقابل ژاپن تلخ‌ترین روز ورزشی‌ام بود

نتیجه گویای واقعیت تیم ملی نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: تلخ‌ترین روز ورزشی من و بازیکنان شکست مقابل ژاپن بود.
کد خبر: ۵۳۴۶۸۲
نتیجه گویای واقعیت تیم ملی نیستشهرزاد مظفر درباره شکست ایران مقابل ژاپن گفت: فکر می‌کردیم این تیم را شکست دهیم. تلخ‌ترین روز ورزشی من و بازیکنان همین روز بود. برتری مطلق میدان با ما بود اما اسیر اتفاقات شدیم.
 
وی ادامه داد: در یک اتفاق ساده توپ به راحتی وارد دروازه ما شد. گل خوبی نبود و همین امر روحیه دروازه‌بان و بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد. چند موقعیت مسلم نیز داشتیم که یا توپ به تیر دروازه خورد یا دروازه‌بان ژاپن گرفت. روز بدشانسی ما بود. البته این را بگویم نتیجه، گویای واقعیت نیست و حقیقت این است که ما بهتر بودیم. قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی کره این تیم را شکست دهیم.
 
سرمربی تیم فوتسال بانوان ایران درباره بازی با پرتغال اظهار داشت: بهترین نمایش ما در این مسابقه بود. بازیکنان فوق‌العاده بودند. دو اتفاق نادر باعث شد تا ما شکست بخوریم.
 
مظفر با بیان اینکه در تورنمنت روسیه مقابل این تیم با 7 گل شکست خوردیم، عنوان کرد: در فاصله 6 ماه تلاش کردیم تا این فاصله را کم کنیم. بازی پایاپایی مقابل پرتغال داشتیم و فقط می‌توانم بگویم به تجربه آنها باختیم. حضور در چنین مسابقاتی ما را آبدیده می‌کند. حتی سرمربی پرتغال پس از بازی به سمت من آمد و بانوان ایرانی را مورد تحسین قرار داد که در طول 6 ماه جهش خیره‌کننده‌ای داشتند و مطمئنم سال آینده ما را شکست می‌دهند.
 
وی در پایان گفت: امروز مقابل کاستاریکا بازی می‌کنیم. شب گذشته بازی سنگینی داشتیم و سه بازیکن آسیب دیده داریم. متاسفم که عنوان پنجم و ششمی را از دست دادیم، اما با این روند در آینده می‌توانیم قهرمان آسیا شویم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها