بر اساس اعلام آخرین رده بندی جهانی؛

نوشاد باز هم سقوط کرد

تعطیلی اردو با نامه نوشاد

عالمیان کسالت دارد

مربی تیم ملی پینگ پنگ عنوان کرد که تعطیلی اردوی تیم ملی به درخواست نوشاد عالمیان بوده است!
کد خبر: ۵۳۴۳۴۷
عالمیان کسالت دارداحمد جعفری پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار بود اردوی تیم ملی به منظور آماده سازی نوشاد عالمیان برای حضور در فینال پوروتورهای جهانی در چین برگزار شود اما نوشاد عالمیان در نامه‌ای بلند به فدراسیون اعلام کرد که کسالت دارد و درخواستش این است که در شهر خود تمرین کند.
وی ادامه داد: فدراسیون با نامه نوشاد عالمیان موافقت کرد و با توجه به اینکه این اردو بیشتر برای نوشاد عالمیان بود در نتیجه این اردو کنسل شد.
جعفری پور خاطرنشان کرد: متاسفانه نتوانستیم به خاطر شرایط مالی فدراسیون برنامه‌ای که مدنظر ما بود اجرا کنیم و حتی بتوانیم دو، سه بازیکن خارجی را به ایران بیاوریم، حتی زمان برای برگزاری اردو هم کم بود و شرایط آب و هوایی تهران هم برای این اردو ایده آل نبود.

مربی تیم ملی پینگ پنگ افزود: من هم به عنوان مربی این وسط مانده‌ام و نامه‌ای نوشته‌ام که اگر شرایطی که می‌خواهم فراهم نشود نمی‌مانم، چون خسته شده‌ام. واقعا وضعیت مالی فدراسیون بحرانی است و این موضوع برای سایر فدراسیون‌ها هم وجود دارد، به هر حال جعفری‌پور به تنهایی نمی‌تواند کاری را انجام دهد.
وی در پاسخ به این که نظارت کادر فنی بر تمرینات نوشاد عالمیان چگونه است؟ به ایسنا گفت: من با خانواده نوشاد صحبت کرده بودم که اجازه بدهید او در تهران تمرین کند اما آن‌ها اصرار داشتند که نوشاد عالمیان در شهر خود به تمریناتش ادامه دهد. در هر حال ما نکات ضعف و تمرین نوشاد را به پدرش گفته‌ایم و حتما او به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای تمریناتش را به خوبی ادامه خواهد داد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها