قتل مادربزرگ برای سرقت اموالش

مرد معتادی که به انگیزه سرقت پول، مادربزرگش را به قتل رسانده و متواری شده بود، هنگام بازگشت به زادگاهش تبریز دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۰۶۴۸

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قنبر مداحی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: با گزارش کلانتری 24 کلانشهر تبریز، جسد زنی در منزلش کشف شد که با حضور بازپرس ویژه قتل و هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. پس از تحقیقات مقدماتی مشخص شد زن صاحبخانه با روسری خفه شده و طلا‌ها و بخشی از اموال خانه‌اش نیز به سرقت رفته است.

وی افزود: در این مرحله با تحقیق از خانواده مقتول و همسایگان محل زندگی‌اش، معلوم شد، نوه دختری وی به نام (ف.الف) که مواد مخدر شیشه مصرف می‌کند، بعد از 13 سال اختلاف خانوادگی با بستگان مادری‌اش، طی دو هفته اخیر به منزل مقتول رفت و آمد داشته است.

ردپای نوه در جنایت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی یادآور شد: در ادامه مشخص شد نوه مقتول، از روز حادثه به بعد گوشی تلفنش را خاموش کرده و ناپدید شده است. وی تصریح کرد: با کنترل و بررسی‌های نامحسوس، ماموران اطلاع یافتند متهم فراری قصد بازگشت به تبریز را دارد که با هماهنگی لازم دو اکیپ از اداره جنایی این پلیس در ترمینال تبریز مستقر و نامبرده را در اتوبوس شناسایی و دستگیر کردند.

اعتراف به قتل

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفت که موادمخدر شیشه مصرف می‌کرده و روز حادثه برای گرفتن پول از مادربزرگش، به خانه او رفته؛ اما مادربزرگ از دادن پول خودداری کرده است. در ادامه معلوم شد، متهم پس از درگیری با مادربزرگش، با روسری او را خفه کرده و طلاها و اموال وی را دزدیده و به مشهد گریخته و هنگام بازگشت به تبریز دستگیر شده است. بنابراین گزارش، متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها