بارسلونا اختلاف خود با رئال مادرید را به عدد 13 رساند

درخشش مسی در لالیگای کسل‌کننده

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی چهار بر یک برابر آتلتیکو مادرید (تیم دوم جدول) فاصله‌اش را با دو تعقیب‌کننده مادریدی بیشتر کرد.
کد خبر: ۵۲۴۱۵۷

در این بازی که در نیوکمپ برگزار شد، رادامل فالکائو، زننده گل نخست بود و در سی‌ویکمین دقیقه بازی مهمانان مادریدی را پیش انداخت، اما آدریانو با گلزنی در دقیقه 36 و سرخیو بوسکتس با گلزنی در دقیقه 45 اجازه ندادند بارسا با شکست به رختکن برود. در نیمه دوم هم لیونل مسی با گل‌های خود در دقایق ‌58 و 88 بارسا را به برد پرگل دیگری رساند و همزمان آمار گل‌های خود را در سال 2012 به عدد 90 رساند. مسی با این دو گل در لالیگا هم بیست‌وپنج گله شد تا آمار گل‌های زده‌اش به تنهایی بیشتر از 16 تیم لیگ اسپانیا باشد. به عبارتی فقط تیم‌های آتلتیکو مادرید و رئال مادرید در این فصل بیشتر از لیونل مسی گل زده‌اند و تیم مالاگا نیز هم اندازه لیونل مسی در این فصل گل زده است. همچنین دو گل مسی در بازی یکشنبه شب باعث شد تا این بازیکن در شش بازی اخیر خود با بارسلونا دو گل در هر بازی زده باشد.

از طرفی این پانزدهمین برد بارسا در 16 بازی انجام شده‌اش در فصل جاری لا لیگا بود. این تیم به این ترتیب به امتیاز 46 رسید که برای این مقطع در تاریخ رقابت‌های باشگاهی اسپانیا بی‌سابقه است. به نظر می‌رسد بارسا فاصله زیادی با رسیدن به عنوان قهرمانی نداشته باشد. اختلاف 9 امتیازی با تیم دوم جدول و 13 امتیازی با رئال مادرید باعث می‌شود تا خوش‌بین‌ترین هوادار رئال هم نتواند به تکرار عنوان قهرمانی از سوی تیم‌شان امیدوار باشد.

شاید به همین دلیل دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی آتلتیکو مادرید لالیگا را لیگی کسل‌کننده خطاب کرد. او پس از شکست تیمش مقابل بارسا با تمجید از بازیکنانش به دلیل بازی با تیمی که یک سروگردن از سایر تیم‌ها قوی‌تر است، گفت: بارسا با همه تیم‌ها متفاوت است و من به همین دلیل لالیگا را یک لیگ کسل‌کننده می‌دانم!

البته تیتو ویلانووا پس از پیروزی بارسا برابر آتلتیکومادرید نظر همتای آرژانتینی‌اش را رد کرد و گفت: فکر نمی‌کنم لیگا به رقابتی خسته‌کننده تبدیل شود. تیم‌های خوب زیادی در اسپانیا حاضر هستند. رئال مادرید سال گذشته توانست قهرمان لیگا شود و این بار ما دوباره پیشتاز هستیم.

در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسا با 46 امتیاز همچنان بدون شکست به پیشتازی خود ادامه می‌دهد و آتلتیکو مادرید با 37 و رئال مادرید با 33 امتیاز تیم‌های دوم و سوم جدول هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها