یک مرد آمریکایی در اقدامی عجیب با تراشیدن موهای سرش از آن به عنوان بیلبورد برای تبلیغ شرکت‌های تجاری استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۲۰۰۶۳

این مرد بیست‌وهفت ساله در پی از دست‌دادن بخشی از موهای سرش تصمیم گرفت تا موهای سرش را به طور کامل بتراشد و به ازای تبلیغ هر شرکت تجاری، روزانه 320 دلار دریافت کند. براندن گفت: از ریزش موهایم ناراحت بودم به همین دلیل تصمیم گرفتم این شرایط را تا حدی برای خود قابل قبول کنم تا این‌که فکری به ذهنم رسید و اقدام به حک‌کردن لوگوی شرکت‌های تجاری روی سرم کردم تا با راه رفتن در سطح شهر «آستین» تگزاس آن را تبلیغ کنم.

براندن یادآور شد:‌ لوگوی شرکت‌ها به گونه‌ای روی سرم حک می‌شود که در مقابل شرایط جوی مختلف آسیبی نبیند. همچنین مدت تبلیغ برای هر لوگویی در روز حدود 6 ساعت است. ‌/‌ ایسنا

سقوط مرگبار هواپیمای باری در کنگو

رسانه‌های داخلی کنگو اعلام‌کردند: بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای باری در پایتخت این کشور دست‌کم 20 نفر جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام مقامات رسمی کنگو، این هواپیمای باری ساعت 5 و 30 دقیقه روز گذشته به وقت محلی هنگام فرود آمدن دچار حادثه شد و آتش گرفت.

بنابر گفته نیروهای امداد و نجات کنگو، در این حادثه 14نفر دیگر نیز به دلیل جراحت روانه بیمارستان شدند. گفته شده است از آنجا که این هواپیمای باری در نزدیکی یک منطقه مسکونی دچار حادثه شد، به تعدادی از ساکنان محلی آسیب رساند. سخنگوی پلیس برازاویل گفت: جزئیات علت سقوط این هواپیمای باری تحت بررسی است./ ایسنا

تمساح، یک بچه 12 ساله را خورد

پلیس استرالیا اعلام کرد نیروهای امدادی شنبه در جستجوی پسر بچه دوازده ساله‌ای بودند که درحال شنا به همراه گروهی در آب‌های شمال این کشور مورد حمله یک تمساح قرار گرفت.

مایکل وایت از افسران پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد شماری از بزرگسالان که همراه وی شنا می‌کردند، با هدف قرار دادن این حیوان با نیزه‌های خود در بندر برادشاو ناامیدانه تلاش کردند این پسربچه دوازده ساله را نجات دهند، اما تمساح این پسر را به سمت آب‌های عمیق‌تر برد. بیانیه پلیس تصریح کرد نیروهای پلیس در جستجوی قربانی و تمساح هستند.

افسر پلیس توضیح داد: این حادثه جدید نشان می‌دهد، خطراتی شناگران را در آب‌ها و کانال‌های آب شور در مناطق ساحلی تهدید می‌کند. دو هفته پیش یک دختربچه در نزدیکی تالابی در منطقه‌ای دورافتاده در همین منطقه شمالی ناپدید شد و پلیس از آن بیم دارد که یک تمساح سه متری او را خورده باشد. پلیس پس از کشتن این تمساح، در معده آن، بقایای انسانی کشف کرد.

تمساح‌های آب شور که می‌توانند هفت متر طول و یک تن وزن داشته باشند، در شمال حاره‌ای استرالیا زیاد هستند. جمعیت این نوع تمساح که از دهه 1970، گونه تحت محافظت است به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته و شمار قربانیان انسانی این حیوانات نیز به تناسب رو به فزونی گذاشته است. ‌/‌ واحد مرکزی خبر

جنایت خونین در دانشگاه آمریکایی

مقامات آمریکایی اعلام کردند فردی که وسیله‌ای نوک تیز در دست داشت، روز جمعه یک استاد را مقابل چشم دانشجویانش سر کلاس درس دانشگاهی در ایالت وایومینگ کشت و سپس خودکشی کرد. مقامات با اعلام این‌که دانشگاه در پی این حادثه تعطیل شد، افزودند، فرد مهاجم پیش از این حمله، یک نفر را نیز در مکانی دیگر به قتل رسانده بود.

مقامات پلیس و کالج کاسپر اعلام کردند ماموران، جسد مظنون و قربانی وی را در ساختمان علوم دانشگاه که به مدت دو ساعت پس از این اتفاق تعطیل شد، پیدا کردند. جسد قربانی دیگر دو مایل (سه کیلومتر و 200 متر) دورتر پیدا شده است. کریس والش، رئیس پلیس با اعلام این‌که این قتل و خودکشی سر کلاس درس در حضور دانشجویان روی داده است، افزود: بازرسان، انگیزه این جنایت را نمی‌دانند.

وی اعلام کرد یک وسیله نوک تیز در یکی از قتل‌ها مورد استفاده قرار گرفته و جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

والش با اعلام این‌که گمان نمی‌رود فرد مهاجم از دانشجویان این دانشگاه بوده باشد، افزود: به نظر می‌رسد وی، قربانیان را می‌شناخته است. کاسپر، دومین شهر بزرگ ایالت وایومینگ با جمعیتی حدود 56 هزار نفر است. ساکنان وایومینگ از کاسپر به عنوان «شهر نفتی» یاد می‌کنند زیرا این شهر، مرکز صنعت نفت این ایالت است./ واحد مرکزی خبر

شلیک به همسایه‌ها به خاطر سروصدا

فردی در منطقه مونپلیه فرانسه که از سروصدای یکی از همسایگان به علت مهمانی به ستوه آمده بود، وارد خانه آنها شد و با تیراندازی به سوی مهمانان چند نفر را زخمی کرد.

پلیس یک ساعت پس از این حادثه تیرانداز 49 ساله را در خانه‌اش بازداشت کرد.

همه مهمانان در این خانه بر اثر اصابت گلوله با سلاح خودکار زخمی شده‌اند و حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است. همسایگان از این تیراندازی شوکه شده‌اند./ واحد مرکزی خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها