سری جدید برنامه «خونه زندگی» به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری از شنبه با بخش‌های جدید از شبکه دو پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۳۸۸

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این برنامه کاری از گروه خانواده این شبکه است و شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 10 و 45 دقیقه به مدت 60 دقیقه پخش خواهد شد. به گفته این تهیه‌کننده، سری جدید «خونه زندگی» قصد دارد مهارت بهتر زیستن را به خانواده‌های ایرانی بیاموزد.

غلامرضا بختیاری «نمک در جوراب»، «خواستگار من»، «‌همسفر» و « از اون حرفا» را از بخش‌های تازه این برنامه عنوان کرد و گفت: در بخش «نمک در جوراب» درباره راه‌حل‌های خانگی بهداشت و تغذیه و نکات ریز خانه‌داری در قالب نمایشی بحث می‌شود. وی افزود: «خواستگار من» از دیگر بخش‌هایی است که مهمان خانه مخاطبان خواهد شد، این بخش با پرداختن به مسأله ازدواج به خانواده‌ها کمک می‌کند نگاه بهتری به ازدواج داشته باشند.

بختیاری با تاکید بر نقش فرزندان در گرم شدن کانون خانوداه گفت: در سری جدید «خونه زندگی» میزگردی به نام «از اون حرفا» برگزار می‌شود که در آن کودکان شش تا ده سال درباره مسائل مبتلا به خانواده مثل استفاده از اینترنت و تعطیلات آخر هفته با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.

این تهیه کننده تصریح کرد: «خونه زندگی» شنبه‌ها با محوریت سلامت خانواده، یکشنبه‌ها هنر و خانواده، دوشنبه‌ها مذهب و خانواده، سه شنبه‌ها اقتصاد و خانواده، چهارشنبه‌ها ازدواج و پنجشنبه‌ها با موضوع تفریح و خانواده روی آنتن شبکه دو می‌رود. به گفته بختیاری، اجرای این برنامه را امیر جوشقانی، علی شهریاری، زینب زارع، جلال سمیعی و رویا حسینی به عهده خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها