برجی در منطقه الجمیرای شیخ‌نشین دبی صبح دیروز طعمه حریق شد. به گزارش ایسنا از دبی، صبح یکشنبه برجی 24 طبقه‌ در منطقه «الجمیرا» شیخ‌نشین دبی طعمه حریق شد که این حادثه باعث فروریختن چند طبقه از برج شد.
کد خبر: ۵۱۷۵۰۲

نیروهای امداد، آتش‌نشانی و امنیتی تمام خیابان‌های منتهی به منطقه الجمیرا را مسدود کرده، تحت کنترل گرفتند و با تخلیه ساکنان ساختمان‌های اطراف، عملیات مهار آتش را انجام دادند.

در این آتش‌سوزی نیروهای امنیتی دبی از حضور خبرنگاران و عکاسان در نزدیکی این برج جلوگیری کردند.

مدیر آتش‌نشانی و رئیس پلیس این امیرنشین نیز در منطقه حادثه حضور داشتند./ ایسنا

زنی پس از درگیری با مرغ‌هایش سکته کرد

رسانه‌های داخلی اردن اعلام کردند: زنی پس از درگیری با مرغ‌هایش دچار حمله قلبی خفیف شد.

این زن اردنی گفت: نوع جدیدی از خوراک را برای مرغ‌هایم تهیه کرده بودم، اما آنها از خوردن آن امتناع کردند و این موضوع موجب عصبانیتم شد.

این زن که حدود 40 سال دارد، افزود: وقتی دیدم مرغ‌هایم از خوردن خوراک جدید خودداری می‌کنند، تلاش کردم با اجبار دانه‌ ها را داخل نوک‌هایشان فرو کنم، اما باز هم موفق نشدم.

به گزارش پایگاه اینترنتی امارات 247، این زن که بسیار عصبانی شده بود به دلیل مشکل تنفسی به پزشک مراجعه کرد و متوجه شد دچار حمله قلبی خفیف شده است. / ایسنا

برخورد مرگبار هواپیما با کامیون

بر اثر برخورد یک فروند هواپیمای کوچک با یک دستگاه کامیون در آمریکا، سه سرنشین هواپیما جان خود را از دست دادند.

پلیس محلی ایالت «ماین» اعلام ‌کرد: این هواپیما هنگام بلندشدن از باند فرودگاه با کامیون برخورد کرد و سه سرنشین آن از جمله دو دانشجو کشته شدند.

پلیس محلی این ایالت اعلام ‌کرد: راننده شصت و دو ساله کامیون در حال عبور از عرض باند اصلی فرودگاه بود که این هواپیمای کوچک هنگام بلند شدن با آن برخورد کرد.

یکی از شاهدان این تصادف گفت: هواپیما پس از وقوع این حادثه تا حدودی ادامه مسیر داد، اما یکباره سقوط کرد و آتش گرفت.

پلیس محلی این ایالت با اعلام این که در این حادثه راننده کامیون آسیبی ندیده است، تصریح‌ کرد: بررسی جزئیات بیشتر تصادف ادامه دارد. / ایسنا

حمله تمساح به دختر 7 ساله

پلیس استرالیا پس از جستجو برای یافتن یک دختر گمشده، بقایای جسد او را در شکم یک تمساح پیدا کرد.

بنابر اعلام پلیس استرالیا، این دختر هفت ساله روز جمعه در حال شنا کردن در یک رودخانه محلی بوده که تمساحی به او حمله کرده و او را به زیر آب می‌کشد.

یک روز پس از ناپدید شدن دختر، چند شکارچی اقدام به تیراندازی به سمت یک تمساح کردند که پس از انجام بررسی‌های لازم مشخص شد، در شکم آن بقایایی از جسد انسان وجود دارد که ممکن است متعلق به این کودک باشد.

بنابر اعلام پلیس استرالیا، پیش از این در این منطقه وجود تمساح گزارش نشده بود، به همین دلیل خانواده این کودک نسبت به امن بودن منطقه اطمینان داشتند. / ایسنا

آتش‌سوزی در بنگلادش 11 قربانی گرفت

نیروهای آتش‌نشانی بنگلادش اعلام کردند: بر اثر وقوع آتش‌سوزی در یک منطقه زاغه‌نشین در پایتخت این کشور دست‌کم 11 نفر کشته شدند.

بنابر اعلام نیروهای آتش‌نشانی بنگلادش، این آتش‌سوزی اوایل صبح دیروز در منطقه زاغه‌نشین داکا اتفاق افتاد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی بنگلادش با اعلام کشته شدن 11 نفر، گفت: چهار کودک و پنج زن در میان قربانیان حادثه بوده‌اند.

پلیس بنگلادش با اشاره به این که در این حادثه تعدادی هم مجروح شده‌اند، اعلام کرد: هنوز آمار دقیقی از مجروحان به دست نیامده است. یکی از نیروهای آتش‌نشان گفت: شواهد اولیه نشان می‌دهد بی‌توجهی ساکنان منطقه و انداختن ته سیگار روشن علت وقوع حادثه بود. / ایسنا

تصادف زنجیره‌ای خودروها در چین

بنابر اعلام پلیس چین، درپی برخورد زنجیره‌ای چند خودرو با یکدیگر در جنوب غرب این کشور 9 نفر جان خود را از دست دادند.

پلیس محلی استان گوئیژو اعلام کرد: بر اثر برخورد 36 خودرو در یکی از بزرگراه‌های این استان با یکدیگر، این حادثه رقم خورد.

در این تصادف هفت خودرو دچار آتش‌سوزی شده و سوختند. پلیس محلی این استان با اعلام این‌که مه شدید علت وقوع تصادف مرگبار بوده است، تصریح کرد: در این حادثه 19 نفر نیز دچار جراحت شده و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. ‌/‌ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها