کارنی و آپیا در تست فنی ژوزه

تغییرات سرخ در راه است

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین مدیر عامل پرسپولیس با دو بازیکن مطرح آسیایی و آفریقایی، قرار است طی روزهای پایانی هفته جاری دو بازیکن بین المللی در تست فنی پرسپولیس شرکت کنند تا سرمربی پرتغالی سرخپوشان نظر نهایی را در مورد آنها بدهد.
کد خبر: ۵۱۳۸۹۳

طبق مذاکره نهایی محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس با مدیر برنامه «استفان آپیا» قرار شده است این بازیکن در صورت رفع مشکل در ویزا و دریافت بلیت، فردا در تهران حضور یافته و روز و پنجشنبه در تمرین پرسپولیس شرکت کند.

مدیر برنامه‌های آپیا، «پریجا اوگنونوویچ» است که سه سال در رئال مادرید بازی می‌کرد و در جام جهانی 1998 در ترکیب تیم ملی یوگسلاوی برابر ایران بازی کرده است.

«اوگنونوویچ» در تهران مذاکراتی با رویانیان داشته و مدیرعامل پرسپولیس از وی خواسته این بازیکن در تمرینات سرخپوشان شرکت کند.

رویانیان به مدیر برنامه «آپیا» اعلام کرده است او بازیکن بین‌المللی، شناخته شده و معروفی بوده و برایمان قابل احترام است ولی پرسپولیس هم باشگاه بزرگی است و از آنجا که آپیا در چهار - پنج ماه گذشته در مسابقاتی شرکت نکرده، می‌بایست در تمرینات پرسپولیس حضور یابد تا ژوزه از وضعیت این بازیکن مطلع شود.

اوگنونوویچ هم خطاب به رویانیان گفته است پرسپولیس از نظر AFC پرطرفدارترین تیم آسیاست ولی در صورتی که آپیا موافقتش را اعلام کند، به ایران سفر می‌‎کند.

«آپیا» که 31 سال دارد، هشت سال در سری «آ» ایتالیا حضور داشته، دو سال در یوونتوس، سه سال در فنرباغچه بازی کرده و دو سال مرد سال آفریقا شده است.

وی بازیکنی است که در نیم فصل اول فصل گذشته در تیمی بازی نکرد و در نیم فصل دوم به تیم صربستانی رفت و در 13 بازی که انجام داد، یک گل به ثمر رساند.

رویانیان همچنین مذاکره‌ای با یک مدیر برنامه دیگر داشته و توانسته است توافقاتی را با وی برای حضور «دیوید کارنی» مدافع و هافبک چپ تیم ملی استرالیا که 46 بازی ملی دارد را برای حضور در تمرینات پرسپولیس بدست آورد.

کارنی در حال حاضر یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی استرالیا است. او در سال 2011 در دیداری دوستانه به تیم ملی آلمان گل زده است.

این بازیکن استرالیایی سه فصل پیش در تیم «بلاکپول» در لیگ برتر انگلستان بازی کرده است و فصل گذشته در تیم بنیادکار ازبکستان بازی کرده است.

البته موافقت اولیه برای حضور این بازیکن در پرسپولیس صورت گرفته ولی هنوز قطعی نشده است اما در صورت توافق نهایی این بازیکن پنجشنبه به تهران آمده و روز جمعه در تمرین سرخپوشان شرکت می‌کند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها