زن سارقی که از منزل همکار خود مقادیر زیادی طلا و وجوه نقد به سرقت برده با هوشیاری کارآگاهان تجسس کلانتری 150 تهرانسر در بازبینی دوربین مدار بسته مجتمع محل سکونت مالباخته لو رفت و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۱۳۵۸۹

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ حسین اسماعیل زاده آذر رییس کلانتری 150 تهرانسر گفت: ساعت 17 روز 10 آبان ماه امسال در پی تماس یکی از شهروندان ساکن در خیابان نفت شمالی، ماموران کلانتری در جریان وقوع یک فقره سرقت منزل قرار گرفته و به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: هنگامی که ماموران در صحنه حضور یافتند مرد جوانی به نام «فیروز» به آنان مراجعه کرد و اظهار داشت: من و همسرم هردو شاغل هستیم.صبح جهت عزیمت به محل کارمان خانه را پس از قفل کردن درب ورودی ترک کرده و دقایقی پیش وقتی از محل کار بازگشتیم متوجه شدیم درب ورودی آپارتمان باز و اسباب و اثاثیه منزل به هم ریخته است وقتی بیشتر دقت کردیم متوجه شدیم منزلمان مورد دستبرد سارق و یا سارقان قرار گرفته و مقادیر قابل توجه ای طلاجات و پول نقد از داخل منزل به سرقت رفته است.

سرهنگ اسماعیل زاده اضافه کرد: در پی این اتفاق ماموران پرونده ای تحت عنوان سرقت منزل تشکیل داده و برای رسیدگی تخصصی تر به کارآگاهان دایره تجصسس کلانتری سپردند.ماموران نیز جهت انجام بازدید صحنه جرم به منزل شاکیه مراجعه و تحقیقات خود را آغاز کردند در خلال تحقیقات محلی ماموران متوجه شدند یک دستگاه دوربین مداربسته که در ابتدای ورودی مجتمع نصب است به احتمال قوی فیلم حضور سارق و یا سارقان را ضبط کرده باشد.

وی تصریح کرد: با بازبینی فیلم دوربین مشخص شد سرقت منزل توسط زن جوانی صورت گرفته است که بلافاصله توسط همسر شاکی مورد شناسایی قرار گرفت.

همسر شاکی در این خصوص به ماموران اظهارداشت: متهم مذکور را می شناسم وی «فریده» نام دارد و همکار اینجانب در شرکتی که کار می کنم، می باشد.

رییس کلانتری 150تهرانسر با اشاره به اظهارت شاکی، محتویات فیلم و مستندات به دست آمده، تاکید کرد: با مشخص شدن هویت سارق ماموران بلافاصله به محل کار متهم اعزام شده و نامبرده را طی یک اقدام ضربتی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما پس از بازجویی های فنی و پلیسی و انجام اقدامات روانی زن جوان ضمن اعتراف به جرم خود به ماموران گفت سرقت را من انجام داده ام و اموال مسروقه که شامل پنج عدد النگو طلا، یک رشته گردنبند با پلاک، سه عدد انگشتر طلا، یک جفت گوشواره، یک عدد دستبند طلا، یک عدد گردنبند با پلاک، یک جفت گوشواره و مبلغ دو میلیون و 280هزار ریال وجه نقد را به سرقت برده و هم اکنون نیز درون کیفم می باشد.

سرهنگ اسماعیل زاده با شاره به اینکه اموال مسروقه عیناً از زن سارق کشف شده است، خاطرنشان کرد:متهم پس از هماهنگی با مقام قضایی جهت بررسی تخصصی تر و کشف سایر جرایم احتمالی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارجاع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها