سید محمد خاتمی در جمع تعدادی از دانشجویان گفته است "من شنبه پس از انتخابات به دیدن میر حسین موسوی رفتم و به او گفتم ممکن است تخلفی در انتخابات صورت گرفته باشد اما تقلبی که رای تو را عوض کرده باشد اتفاق نیفتاده است. من مطمئنم که شما رای نیاورده ای."
کد خبر: ۵۱۳۴۸۵

به گزارش مشرق، وی همچنین گفته است:ارتباط و ارادت من به رهبر انقلاب به سال 1337 بر می گردد که ایشان به منزل پدری ما آمد.

خاتمی همچنین در جلسه خود با تعدادی از فعالان رسانه ای گفته است :" بیانیه شماره 17 موسوی که در آن دولت دهم به دلیل تنفیذ رهبری به رسمیت شناخته شد با نظر من منتشر شد.

 وی همچنین اضافه کرد:"من قبل از انتخابات مجلس اشتباه کردم که موضع خود را درباره شرکت در انتخابات اعلام نکردم. این سکوت من باعث تلقی تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان شد.

 خاتمی در ادامه افزود:" هنر من این است که منتقدان و مخالفان را دور خود جمع کردم و نگذاشتم تبدیل به معاند شوند.

خاتمی در پایان این جلسه با انتقاد از برخی تندروی ها در جبهه دوم خرداد گفته است:"من واژه انتخابات آزاد را قبول ندارم. برای همین در مصاحبه ای که با یکی از سایت ها داشتم تنها از واژه انتخابات استفاده کرده ام."

مخالفت خوئینی ها دولت وحدت ملی

موسوی خوئینی ها اخیرا در جلسه اصلاح طلبان به صراحت با ایده دولت وحدت ملی که از سوی هاشمی رفسنجانی مطرح شده است مخالفت کرده و گفته است:"ما نباید فریب طرح های سرکاری را بخوریم که هیچ خریداری در میان اصلاح طلبان ندارد.

وی افزود: ما زیر بار کاندیداتوری امثال ولایتی و ناطق نوری و حتی حسن روحانی نخواهیم رفت. اصلاح طلبان با گزینه خود می آیند ولو شکست بخوریم. هاشمی با این طرح می خواهد سر اصلاح طلبان کلاه بگذارد و ما را به بیراهه بکشاند."

اعزام ناوهای روسی به بنادر ایران

فرمانده ناوگان دریایی روسیه در دریای خزر از استقرار چندین فروند ناو روسی در سال 2013 در یکی بنادر ایران خبر داد.

به گزارش مهر، "سرگئی الکمینسکی" در گفتگو با رادیو صدای مسکو اعلام کرد: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اعزام ناوهای روسی در سال آینده به یکی از بنادر ایران هستیم.

وی افزود: پیش از این در سال 2007 چندین فروند ناو روسی در سواحل ایران پهلو گرفته بودند.

فرزندم به بد بودن کارش اعتراف کند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زندانی بودن فرزندش، گفت: فرزند من باید به بد بودن کارش اعتراف کند و این اعتراف نباید فقط یک تاکتیک باشد بلکه باید واقعا به بد بودن کار خود اعتراف کند.

به گزارش فارس، ابوالقاسم خزعلی، در کنگره بین‌المللی غدیر با تأکید بر اینکه باید در زمان خود فتنه‌ها را بشناسیم، تصریح کرد: من شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: باید فتنه‌گران را شناسایی کنیم و از دستگاه حکومت کنار بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها