تلخ‌ترین حادثه‌ای که هفته گذشته شاهد آن بودیم تلاش زنی جوان برای کشتن کودک خودش بود. این زن قصد داشت با همدستی مرد مورد علاقه‌اش دست به این جنایت بزند البته کودک در نهایت جان سالم به‌در برد.
کد خبر: ۵۱۱۶۸۱

هفته گذشته زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان از ناپدید شدن مرموز پسر پنج ساله‌اش خبر داد و گفت: مهدی دیروز برای بازی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. همه جا را به دنبال او گشتم اما هیچ اثری از مهدی به دست نیامد. به همین خاطر برای یافتن او به پلیس آگاهی آمدم.

پس از این شکایت تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند اما هیچ ردی از پسر بچه ناپدید شده به دست نیامد.

با توجه به حساسیت ماجرا و احتمال قتل مهدی، تجسس‌های پلیسی گسترده‌تر شد و ماموران دوباره به تحقیق از مادر این کودک به نام فرناز پرداختند. اظهارات متناقض مادر مهدی باعث شک پلیس شد به همین دلیل تحقیقات روی زن جوان متمرکز شد.

تحقیقات پلیسی نشان داد، زن جوان به دلیل اختلافاتی که با همسرش داشت مدتی قبل از او جدا شده و از حالت رفتاری مناسبی نیز برخوردار نیست.

در شاخه دیگری از تحقیقات نیز مشخص شد، فرناز با مردی به نام حسین در ارتباط است و قصد دارد با او ازدواج کند. شب حادثه نیز حسین در حوالی خانه فرناز دیده شده بود.

با کشف این سرنخ حسین در محل کارش دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد. او در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت مهدی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی قبل با فرناز آشنا شدم و فریب حرف‌هایش را خوردم. او گفت برای این‌که بتوانیم با هم ازدواج کنیم باید مهدی را از سر راه برداریم. سرانجام اغفال شدم و پنج روز قبل مهدی را به باغ‌های اطراف شهر بردم و درون چاهی انداختم.

با اعترافات متهم ماموران با کمک امدادگران آتش‌نشانی وارد چاه شدند. در حالی که متهمان تصور می‌کردند مهدی را به قتل رسانده‌اند، او زنده و به طرز معجزه‌آسایی از عمق 45 متری چاه بیرون آورده شد. در حال حاضر تحقیقات از فرناز و حسین ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها