باراک اوباما و میت رامنی شب گذشته در شهر دنور ایالت کلرادو اولین مناظره از 3 مناظره تلویزیونی خود را برگزار کردند

گاف جو بایدن در شب مناظره انتخاباتی آمریکا

از آغاز مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مردم و رسانه‌ها هر از چندگاهی گاف‌های انتخاباتی جمهوریخواهان را نظاره‌گر بودند. در این میان دموکرات‌ها بیشترین بهره را از این فرصت می‌بردند و به انتقاد از رقبای خود می‌پرداختند. حال جو بایدن، معاون باراک اوباما سه‌شنبه شب حرفی زده است که فرصت انتقاد به دست جمهوریخواهان افتاد.
کد خبر: ۵۰۶۶۱۷

به گزارش ایسنا، وی که برای طرفداران اوباما در کارولینای شمالی صحبت می‌کرد، با انتقاد از برنامه مالیاتی ستاد انتخاباتی رامنی اظهار کرد: آنها چگونه می‌توانند افزایش مالیات برای طبقه متوسط را توجیه کنند؛ طبقه متوسطی که طی چهار سال گذشته دفن شده است. پس از این اشتباه، کاخ سفید بلافاصله وارد عمل شد تا این گاف را تصحیح کند و اعلام کرد بایدن درباره ادامه آسیب‌های سیاست‌های جورج بوش، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به طبقه متوسط آمریکا صحبت کرده است. بایدن نیز در صفحه توییتر خود به تصحیح این گاف پرداخت و نوشت: طبقه متوسط به‌وسیله سیاست‌هایی که رامنی و رایان از آن حمایت می‌کنند، دفن شده است.

اما میت رامنی در صفحه توییتر خود نوشت: با جو بایدن موافق هستم، طبقه متوسط طی چهارسال گذشته دفن شده و این همان دلیلی است که ما در ماه نوامبر نیاز به تغییر داریم. معاون رامنی نیز در گردهمایی انتخاباتی در آیوا اظهار کرد: نرخ بیکاری در طول 43 ماه گذشته بالاتر از 8 درصد بوده و اقتصاد ما هم‌اکنون لنگ می‌زند.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که باراک اوباما و میت رامنی شب گذشته در شهر دنور در ایالت کلرادو اولین مناظره از سه مناظره تلویزیونی خود را برگزار کردند. از سوی دیگر، آخرین نظرسنجی‌ها قبل از مناظره نشان داد باراک اوباما رئیس جمهور دموکرات با نظر موافق 46 درصد رای‌دهندگان در برابر 41 درصد میت رامنی، رقیب جمهوریخواهش همچنان پیشتاز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها