سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دیر از شناسایی و دستگیری مردی جوان که از دختر مورد علاقه‌اش 25 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۹۲۶

خضر تنگستانی در گفت‌وگو با فارس، گفت: مردی میانسال با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان دیر از سرقت 25 میلیون تومانی طلا و پول همسر و فرزندش خبر داد.

تنگستانی افزود: در پی این شکایت و انجام تحقیقات از سوی پلیس، ماموران به دختر صاحبخانه ظنین شدند و تحقیق از او را آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: دختر همسایه در بازجویی از راز سرقت 25 میلیون تومانی پرده برداشت و گفت: حدود یک سال قبل با مردی جوان آشنا شدم که به من قول ازدواج داد. در طول چند ماه گذشته او با بیان این که مشکلات مالی اجازه ازدواج به وی را نمی‌دهد، از من تقاضای کمک کرد. من هم که به وی علاقه‌مند شده بودم از منزلمان مقداری طلا و پول را در سه مرحله مخفیانه به او دادم و زمانی به خود آمدم که متوجه شدم او با دختر دیگری ازدواج کرده است.

تنگستانی ادامه داد: پلیس دیر در یک عملیات مرد شیاد را دستگیر و به پایگاه انتظامی انتقال داد که در نتیجه زیور آلاتی که توسط دختر اغفال شده تحویل خواستگار قلابی شده بود، به مالباخته بازگردانده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها