کاشت مو همانند دیگر جراحی‌های زیبایی، هزینه‌های زیادی در بردارد و همه افراد که از کچلی و طاسی سر خود رنج می‌برند قادر به انجام آن نیستند، از این رو تنها اقشاری از جامعه مردان به این کار روی می‌آورند که از بضاعت مالی خوبی برخوردارند؛ آنهایی که هم دل‌ انجام این کار را دارند و هم پولش را. از جمله این اقشار می‌توان به فوتبالیست‌ها اشاره کرد که قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین آن هستند و تعداد افراد این قشر که تاکنون توانسته‌اند با کاشت مو خود را از شر کچلی خلاص کنند، کم نیستند. این اطلاعات در رسانه‌ها نشر شده است.
کد خبر: ۵۰۵۳۱۷

پرویز مظلومی از فوتبالیست‌های باسابقه ایران از جمله این افراد است. او که تا مدت‌ها از کلاه‌گیس استفاده می‌کرد سرانجام دست به دامن موسسات ترمیم مو شد و با کاشت موی طبیعی، خود را تا پایان عمر از شر کچلی بیمه کرد. هرچند که برخی معتقدند وی همچنان از کلاه‌گیس استفاده می‌کند.

 

 

مارکار آقاجانیان عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال کشور که زمانی کچل بود و سبیل هم داشت ناگهان همه مشاهده کردند دیگر سبیلی ندارد، ولی مودار شده است.

 

 

 

حمید درخشان، فوتبالیست معروف کشورمان وقتی فوتبال را کنار گذاشت، وقت کرد کمی به خودش برسد. او که به طور کامل موی سرش را از دست داده بود، حالا نه پس سر او کچل است و نه جلوی سرش.

 

 

 

محسن عاشوری، فوتبالیست قرمزپوش نیز که از موهای سفید و کم‌پشتش رنج می‌برد، پس از یک وقفه نسبتا کوتاه با موهایی پرپشت و مشکی ظاهر شد. او حداقل ده سالی جوان‌تر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها