در این ویژه برنامه از پزشکان متخصص داخلی و خارجی وبازیگران نقش پزشک تقدیر می‌شود

بزرگداشت روز پزشک در شبکه 4 سیما

ویژه‌برنامه «حکیم هکمتانه» به تهیه‌کنندگی مریم فیروزی، اول شهریور ماه به مناسبت بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک از شبکه چهار پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۵۴۸

مریم فیروزی درباره برنامه حکیم هکمتانه به جام‌جم گفت: این ویژه‌برنامه به مناسبت روز پزشک به مدت ده ساعت از شبکه چهار پخش می‌شود.

علی‌اکبر عبدالرشیدی، سیاوش صفاریان‌پور و فائزه نعمتی مجریان این برنامه هستند. این برنامه از تولیدات گروه دانش شبکه چهار است و به صورت زنده از ساعت 9 صبح تا 23 پخش می‌شود. در فواصل حکیم هکمتانه برخی برنامه‌های روزانه شبکه چهار هم پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در این ویژه برنامه به نقش سازمان صدا و سیما در زمینه ترویج علم پزشکی و نهادینه کردن مباحث بهداشت و سلامت در جامعه می‌پردازیم. به همین دلیل از خبرنگاران، مجریان و برنامه‌سازان حوزه سلامت و بهداشت همچون یوسف سلامی، میرسیدی، مهدی تیموری، سیدی، اینانلو و زیایی دعوت کرده‌ایم به برنامه بیایند.

این تهیه‌کننده با اشاره به مجموعه پرستاران که سال‌هاست از شبکه یک پخش می‌شود، گفت: با توجه به این‌که دوبله این مجموعه 12 سال طول کشیده و موضوع آن هم پزشکی است، به همین دلیل از ناهید شعشعانی مدیر دوبلاژ این سریال دعوت ‌کرده‌ایم تا در برنامه حضور داشته باشد. همچنین بازیگرانی که تاکنون نقش پزشک را در آثار نمایشی بازی کردند از جمله سیما تیرانداز در مجموعه حلقه سبز، امین تارخ در مجموعه ابن‌سینا، جمشید مشایخی، امید روحانی و... در برنامه حضور دارند.

فیروزی افزود: در این برنامه چهره‌های ماندگار همچون شکوه نوابی‌نژاد، سیدمحمود طباطبایی، فریدون عزیزی و غلامرضا پورمند حضور خواهند داشت. همچنین وزرای بهداشت بعد از انقلاب هم مهمان برنامه خواهند بود.

ارتباط زنده‌ای هم با همدان و رئیس دانشگاه بوعلی سینا خواهیم داشت و گزارشی نیز از موزه ابوعلی سینا در همدان پخش می‌شود. همچنین از بیمارستان‌هایی که توسط خیرین ساخته شده گزارشی، پخش خواهیم کرد و با خیرینی که در قید حیات هستند، گفت‌وگو می‌کنیم.

این تهیه‌کننده با اشاره به گفت‌وگوی اینترنتی با پزشکان خارج از کشور همچون پروفسور سمیعی، دکتر حسین قریب فرزند دکتر قریب، پروفسور رنجبر و دکتر کشتگر گفت: ارتباط زنده هم با اهواز خواهیم داشت و با پزشکانی که در شرایط سخت آب و هوایی کار می‌کنند، صحبت خواهیم کرد. در این ارتباط نماآهنگی هم از تاریخچه دانشگاه جندی‌شاپور پخش می‌کنیم. لوکیشن برنامه حکیم هکمتانه نگارخانه برگ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها