پرونده زنی که با همدستی یک مرد شوهرش را در کرمانشاه به قتل رسانده بود، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان کرمانشاه ارسال شد تا بزودی متهمان محاکمه شوند.
کد خبر: ۴۹۳۰۰۵

به گزارش جام‌جم، دهم دی سال گذشته زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان کرمانشاه تماس گرفت و خبرداد به منزل خواهرش در شهرک حافظیه رفته که با جسد پتوپیچ شده شوهر او در خانه و نیز حضور خواهرش و یک مرد غریبه در کنار جسد مواجه شده است.

در پی این تماس، کارآگاهان جنایی اداره آگاهی به محل حادثه اعزام شدند اما خبری از زن مقتول و مرد غریبه نبود و در ادامه جسد مرد صاحبخانه را به پزشکی قانونی منتقل و موضوع را به شیرزادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه گزارش کردند.

چهار روز از مرگ صاحبخانه می‌گذشت

با شروع تحقیقات، ماموران متوجه شدند مرد جوان معتاد بوده و براثر اصابت جسمی سخت به ناحیه سر فوت کرده و آثار ضرب و جرح در او وجود دارد و چهار روزی از زمان مرگ او می‌گذرد.

در مرحله بعدی معلوم شد افراد متعددی برای مصرف مواد مخدر به خانه مقتول رفت و آمد داشته و مردی که همراه همسر و فرزند مقتول از محل جنایت متواری شده، با مقتول دوست بوده است.

با مشخص شدن هویت عامل جنایت ـ ‌دوست مقتول ـ او تحت تعقیب قرار گرفت و ماموران با شناسایی خانه متهم متوجه شدند، خانواده‌اش از او و جنایتی که مرتکب شده، بی‌خبرند.

دستگیری متهمان در کرج

جستجوها ادامه داشت تا این‌که پلیس ردپای متهمان فراری را در منطقه آتشگاه کرج در استان البرز به دست آورد.

بنابراین ماموران 16 فروردین امسال پس از هماهنگی قضایی به شهر کرج اعزام شده و هردو متهم فراری را در خانه اجاره‌ای دستگیرکردند.

این در حالی بود که ماموران با مشاهده آثار کبودی روی بدن دختر خردسال مقتول، متوجه شدند او بارها شکنجه شده و مورد کودک آزاری قرار گرفته است.

همدستی در قتل شوهر

همسر مقتول در بازجویی به پلیس گفت: شوهرم معتاد بود و همیشه من و فرزندم را اذیت می‌کرد. او افراد معتاد را برای مصرف مواد مخدر به خانه مان می‌آورد و برای همین موضوع با هم اختلاف داشتیم. شوهرم همچنین به من سوءظن داشت و با ادعای این که من با فردی رابطه دارم، مرا تحقیر می‌کرد و کتکم می‌زد.

متهم اضافه کرد: در پی این بد رفتاری‌ها، من با یکی از دوستان معتاد شوهرم ارتباط پنهانی برقرار کردم و در ادامه تصمیم گرفتیم از شر شوهرم خلاص شویم. روز حادثه شوهرم را که مواد مخدر مصرف کرده بود،‌ به کمک دوستش کتک زدم، سپس او با میله آهنی محکم به سر شوهرم زد.

این زن یادآور شد: همان موقع برادرم و دو مرد که از آشنایانمان بودند، به ما ملحق شده و آنها نیز شوهرم را کتک زدند. آن‌گاه من و مرد مورد علاقه‌ام شوهرم را بشدت کتک زده و دست و پایش را بستیم و پتوپیچ کردیم. چهار روز به همین منوال سپری شد تا این که خواهرم وقتی به خانه‌مان آمده بود، به کشته شدن شوهرم پی برد و از ترس این که او پلیس را خبر کند، جسد را در خانه رها کرده و متواری شدیم.

عامل جنایت، کودک مقتول را شکنجه می‌داد

متهم زن درباره شکنجه شدن دخترش از سوی عامل جنایت گفت: پس از فرار به‌طور موقت با دوست شوهرم ـ‌ عامل جنایت ـ‌ ازدواج کردم و با سفر به شهر کرج زندگی پنهانی‌مان شروع شد. شوهر جدیدم به دخترم علاقه‌ای نداشت و او را بشدت شکنجه می‌‌کرد. هربار که به او اعتراض می‌کردم، با من هم دعوا می‌کرد، اما از ترس جان خود و فرزندم به زندگی با او ادامه دادم.

در پی اعتراف همسر مقتول، عامل جنایت هم در بازجویی اعتراف کرد با همدستی زن جوان، شوهر او را که با وی دوست بوده، به قتل رسانده و همچنین کودک آنها را که بهانه پدرش را می‌گرفته بشدت شکنجه کرده است.

اعتراف قاتل به جنایت دیگر

در حالی که تحقیق از این متهم ادامه داشت، او راز یک جنایت دیگر را نیز برملا کرد و گفت: چند روز پیش از قتل مرد معتاد، یکی از دوستانم را که با او اختلاف داشتم، به بهانه مصرف مواد مخدر و آشتی کردن به بیابان بردم.

متهم به قتل اضافه کرد: در آنجا با هم درگیر شدیم و با سنگ ضربه‌ای به سر او زده و جانش را گرفتم و جسدش را در همان بیابان دفن کردم.

در پی اعتراف متهم به قتل، کار آگاهان جنایی به محل دفن جسد اعزام شده و با کشف جسد متلاشی شده، آن را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

در ادامه پیگیری‌ها، برادر زن مقتول و دو مردی که مرد معتاد را پیش از مرگ کتک زده بودند هم دستگیر شدند. این سه متهم نیز در بازجویی به جرم خود اعتراف کردند.

برای این سه متهم قرار قانونی صادر شد و همسر مقتول و عامل جنایت هم روانه زندان شدند.

چند روز پیش با پایان یافتن تحقیقات، برای هر دو متهم پرونده قتل از سوی بازپرس شیرزادی رییس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه کیفرخواست صادر شد و قرار است متهمان بزودی در دادگاه محاکمه شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها