اجرای دوباره کنسرت« شب دهم» در برج میلاد؛

علیرضا قربانی با تن بیمار به دوستانش خوشامد گفت

مردم و هنرمندان سینما و موسیقی در کنار یکدیگر به تماشای اجرای ارکستر ملی نشستند

«شب دهم» روی صحنه رفت

ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری آرش گوران و خوانندگی علیرضا قربانی، کنسرت «شب دهم» را در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه بردند. این کنسرت قرار بود روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود، اما به علت استقبال علاقه‌مندان و فروش رفتن بلیت‌ها شب گذشته نیز اجرا شد.
کد خبر: ۴۹۱۶۹۵

به گزارش خبرنگار ما، «شب دهم» ساخته فردین خلعتبری است که این‌بار با حضور گوران به عنوان رهبر مهمان روی صحنه رفت تا دیگربار قربانی اشعار افشین یداللهی را برای حاضران بخواند. البته همکاری خلعتبری، یداللهی و قربانی محدود به «شب دهم» نمی‌شود و این سه نفر دو مجموعه مدار صفر درجه و سایه آفتاب را نیز ساخته‌اند.

در این کنسرت که دو بخش دارد، موسیقی فیلم «شب دهم» که چند سال پیش از تلویزیون پخش شده بود، اجرا می‌شود. از جذابیت‌های این برنامه می‌توان به پخش قسمت‌هایی از فیلم اشاره کرد که مخاطب را به حال و هوای سریال می‌برد.

کنسرت «شب دهم» بیشتر شبیه به بازخوانی یک فیلم بود و تنها اجرای تیتراژ پایانی این سریال با حضور خواننده همراه بود. البته در این اجرا قربانی سه تصنیف دیگر از ساخته‌های خلعتبری را که بعد از اتـــــــمام موسیقی «شب دهم» در ادامه همان اثر ساخته بود نیز اجرا کرد.

می‌توان این کنسرت را زمینه‌ای برای برپایی کنسرت‌هایی دانست که خواننده در آنها نقش محوری ندارد.

دومین اجرای ارکستر ملی ایران در حالی برگزار شد که در دومین شب اجرای خود در سالن همایش‌های برج میلاد میزبان پیشکسوتان موسیقی و هنرمندان مطرح سینمای کشورمان بود. کامبیز روشن‌روان، حسام‌الدین سراج، حسن فتحی، افشین یداللهی، محمدرضا فروتن، حسین یاری، ابراهیم حقیقی، کامران تفتی، بردیا کیارس، بهنام ابوالقاسم، پیمان میرآقاسی و پرویز فلاحی‌پور از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها