چهره‌ها و حادثه‌ها

کامیون از روی موتورم رد شد

مجید یاسر، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد 1355 است. او که تاکنون در چند فیلم سینمایی از جمله «روز سوم» و سریال‌های تلویزیونی «وفا»، «صاحبدلان» و... به ایفای نقش پرداخته است، یاسر چند کار اجرایی از جمله اجرای مجموعه «دوربین مخفی» شبکه پنج را هم در کارنامه خود دارد.
کد خبر: ۴۹۰۹۲۹

حوادثی که تا امروز برای مجید یاسر اتفاق افتاده‌ آن‌قدر زیادند که به گفته خودش جان سالم به در بردن او از این حوادث باعث تعجب است!

می‌گوید: یک بار در صحنه فیلمبرداری باید با موتور وسپا از یک مانع یک متری عبور می‌کردم. داشتم با سرعت 130 کیلومتر در ساعت موتور را می‌راندم که ناگهان کنترل آن از دستم خارج شد و با همان سرعت به دیوار برخورد کردم.

در این حادثه اتفاق خاصی برای من پیش نیامد اما برادرم که پشت من نشسته بود، از روی موتور پرت شد و چند متر عقب‌تر به زمین افتاد! و خدا رحم کرد فقط کوفتگی نصیبش شد، نه شکستن سر و دست و پا.

یاسر همچنین تعریف می‌کند سوار بر موتور بودم و قرار بود جلوی دوربین چرخ بزنم اما فرمان موتور پیچید و من روی زمین افتادم. در همین موقع یک ماشین سنگین (احتمالاً خاور!) از روبه​رو سر رسید و از روی موتور عبور کرد و خوشبختانه اتفاقی برای من نیفتاد.

یکی از تلخ‌ترین حوادث زندگی مجید یاسر، سپری کردن یک شب در ارتفاعات کوه کرکس در نزدیکی شهرستان نطنز بوه است. تعریف می‌کند: با چند نفر از دوستانم برای کوهنوردی به کوه کرکس رفته بودیم و داشتیم از کوهنوردی لذت می‌بردیم اما وقتی به خود آمدیم، دیدیم آن‌قدر بالا آمده‌ایم که نمی‌توانیم مسیر رفته را برگردیم. ما یک شب را در آن ارتفاعات در حالی به سربردیم که هرلحظه امکان داشت حیوانی از راه برسد و ما را بخورد! سرانجام سه نفر از دوستانم که زودتر از ما جدا شده و برگشته بودند، امداد را خبر کردند و ما با کمک امداد پایین آمدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها