به گفته آنها وقتی مردان بیش از دو و نیم تخممرغ در هفته بخورند، احتمالا کلسترولشان از حد مجاز بیشتر شده، همین افزایشسبب تولید مادهای به نام کولین خواهد شد که اگرچه به عنوان ریزمغذی، عملکرد سلولها را بهبود میبخشد، ولی افزایش بیش از حد آن باعث مضراتی خواهد شد که یکی از آنها تشدید احتمال ابتلا به سرطان پروستات است.
از سوی دیگر، اسکاتلندیها نیز طی تحقیقی تازه در دانشگاه گلاسکو متوجه شدهاند مردانی که روزانه چند استکان چای میخورند، بیش از مردان دیگر به سرطان پروستات دچار میشوند.
یافتههای این پژوهشگران پس از مطالعه درباره اثرات میزان مصرف روزانه چای، قهوه و سیگار در میان تقریبا 6000 داوطلب جوان و مسن منتشر شده است.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد